صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مورینیو: لوکاکو را با دروگبا مقایسه نکنید

بعد از نمایش خوب مهاجم بلژیکی در دیدار دوستانه چلسی مقابل تیم منتخب مالزی، آقای خاص درخواست کرده که فشارهای مضاعفی روی دوش لوکاکو گذاشته نشود

سایت کریس رونالدو لیو مسی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی در صحبت هایی درخواست کرده که از مقایسه کردن روملو لوکاکو با دیدیه دروگبا اجتناب شود.

در بازی دوستانه چلسی مقابل تیم منتخب مالزی که با برد 1-4 آبی های لندنی به پایان رسید، لوکاکو برای تیمش گلزنی کرد و گل دوم چلسی را به ثمر رساند. دراین میان مورینیو درخواست کرده که کسی لوکاکو را با دروگبا مقایسه نکند؛ چرا که به اعتقاد او این مقایسه فشارها برروی مهاجم بلژیکی تیم را افزایش خواهد داد.

درپایان این بازی دوستانه مورینیو به خبرنگاران گفت:« ما باید به روملو احترام بگذاریم و او را با دروگبا مقایسه نکنیم؛ چرا که دروگبا اسطوره این باشگاه است. من از عملکرد لوکاکو واقعا راضی هستم و معتقدم که او هرکاری که از او خواسته می شد را انجام داده. استیو کلارک هم فصل گذشته در وست بروم بازیهای خوبی از او می گرفت.»

سرمربی سابق رئال به علاوه از عملکرد سایر شاگردانش نیز راضی به نظر می رسید. دراین بازی دوستانه برترند ترائوره، کوین د بروین و ویکتور موسس برای چلسی گلزنی کردند و مورینیو در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که نتیجه بازی برای او چندان مهم نبوده:« من از بازیهای تیمم در اردوی پیش فصل راضی بودم. ما توانستیم آنچه در تمرینات انجام می دادیم را در زمین پیاده سازی کنیم. هیچ وقت بحث نتیجه مطرح نیست و دراین بازیهای دوستانه میزان آمادگی بازیکنان و عملکرد فرد به فرد آنها از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:مورینیو,لوکاکو,دروگبا,روملو لوکاکو,, ] [ 13:12 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6160
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9165
بازدید ماه : 9077
بازدید کل : 413823
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1