صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

منوتی: بهترین های روساریو، من، مسی ومارتینو هستیم

سرمربی سابق بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که مارتینو توانایی های زیادی برای هدایت بارسا دارد

سایت کریس رونالدو لیو مسی - سسار لوئیس منوتی، سرمربی سابق بارسلونا روز4 شنبه بار دیگر نظر مثبتش را راجع به انتصاب جراردومارتینو به عنوان سرمربی جدید بارسلونا ابراز کردو به تعریف و تمجید از این مربی آرژآنتینی پرداخت.

منوتی در گفت و گو با لاسارسا گفت:« بهترین های دینا از روساریو هستند؛ مارتینو اهل شهر روساریو است. مسی هم متولد روساریو است و من هم از این شهر هستم. من بهترین ها را برای بارسا و برای مارتینو آرزو می کنم وامیدوارم که او هم مثل من در بارسلونا موفق باشد. او به تیمی ایده آل برای رشد و پیشرفت گام گذاشته.»

منوتی بر این باور است که مارتینو که چهارمین سرمربی آرژانتینی تاریخ باشگاه بارسلوناست، به تیمی پیوسته که مملو از بازیکنان بزرگ است:« این باید یک رویا باشد. مارتینو ایده های روشنی در مورد سبک بازی بارسلونا دارد. او توانایی های زیادی دارد. سرمربیانی هستند که فشار را تحسین می کنند و برخی های دیگر اصلا فشار را دوست ندارند. تاتا سرمربی ای است که مثل مارسلو بیه لسا بلد است که چطور با فشارهاکنار بیاید. اینکه بارسلونا «فراتر از یک باشگاه است» را باید لمس کند. بهترین راه لمس کردن این ماجرا، حضور در بارسلوناست.»

سرمربی سابق تیم کاتالان ادامه داد:« مارتینو از حمایت بازیکنان تیمش که تجربه زیادی دارند برخوردار است و با کیفیت و تعهدی دارد می تواند ایده های فراوانی را به بارسلونا ببرد. این سرمربی جدید تیم را تقویت خواهد کردو شرایط بارسا را بهبود خواهد بخشید و آن درخششی که بارسا بعد از یک سال سخت از آن دور شده بود را باز خواهد یافت.»

"Los mejores son de Rosario, como Messi, Martino y yo"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:2 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6724
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9729
بازدید ماه : 9641
بازدید کل : 414387
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1