پیشنهاد29 میلیون یورویی بارسا برای داوید لوئیز
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پیشنهاد29 میلیون یورویی بارسا برای داوید لوئیز

ستاره برزیلی باشگاه چلسی نظر مثبت سران بارسا را به خود جلب کرده است

سایت کریس رونالدو لیو مسی - سران باشگاه بارسلونا پیشنهادی 29 میلیون یورویی را برای خریداری داوید لوئیز از چلسی آماده کرده اند.

آبی اناری ها به دنبال یک مدافع باتجربه هستند تا بتوانند به تقویت خط دفاعی شان بپردازند و حالا شنیده می شود که آنها داوید لوئیز مدافع 26 ساله و برزیلی باشگاه چلسی را زیر ذره بین دارند. آنها پیش از این به دنبال جذب تیاگو سیلوااز پاری سن ژرمن بودند که دراین مسیر ناکام ماندند.

بارسایی ها در واقع به دنبال آن هستند تا بعد ازجدایی اریک آبیدال و با توجه به شرایط نامشخص فیزیکی کارلس پویول 35 ساله خط دفاعی تیمشان را تقویت کنند. آنها قبل از تیاگو هم برای جذب لوران کشیلنی و توماس فرمائلن از آرسنال دست به کار شده بودند که دراین مسیر ناکام ماندند و بعد هم پیشنهادی 20 میلیون یورویی برای خرید مارکینیوس ارائه دادند ولی او ترجیح داد تا بعد از جدایی از رم به پاری سن ژرمن برود.

از سوی دیگر ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی هنوز نتوانسته اطمینان تمام و کمالی به عملکرد تدافعی لوئیز داشته باشد و از همین رو حاضر است تا این مدافع برزیلی را به فروش رسانده و برای خرید دوریا، بازیکن 18 ساله برزیلی که در بوتافوگو توپ می زند دست به کار شود.

حالا سران بارسا تمام تمرکز خود را برروی جذب داوید لوئیز قرار داده اند. بازیکنی که در ژانویه سال 2011 از بنفیکا به چلسی منتقل شد و دراین تیم تجربیات زیادی کسب کرد. او گزینه اول رافا بنیتس برای حضور در خط دفاعی چلسی در فصل گذشته بود ولی بعید به نظر می رسد که در تیم مورینیو هم بتواند به همین اندازه فرصت بازی کردن بیابد.مورینیو بیشتر ترجیح می دهد تا با پول حاصل از فروش او به دنبال جانشین مناسب تری برای لوئیز باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:58 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9705
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12710
بازدید ماه : 12622
بازدید کل : 417368
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1