مدیربرنامه های فابرگاس: با سران یونایتد مذاکره نکرده ایم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مدیربرنامه های فابرگاس: با سران یونایتد مذاکره نکرده ایم

طبق گزارش رادیو کاتالونیا سسک در روزهای آتی با سران یونایتد به گفتگو خواهد پرداخت. او روز دوشنبه در شرایطی طبیعی با آبی اناری ها تمرین کرد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - رادیو کاتالونیا در گزارش خود به بازتاب صحبت های دارن دین، مدیربرنامه های سسک فابرگاس پرداخته است. بنا براین گزارش، او به سران باشگاه بارسلونا اعلام کرده که هیچ تماسی با سران منچستریونایتد نداشته.

این درحالی است که گزارشهای منتشره در انگلیس حکایت از آن دارند که مدیربرنامه های سسک مذاکراتش را با سران یونایتد آغاز کرده و قرار براین است که در روزهای آتی خود فابرگاس با شیاطین سرخ به صحبت بپردازد. اما حالا مدیربرنامه های سسک با تکذیب این خبر اعلام کرده که هدف این بازیکن باتجربه ماندن در بارسلوناست.

رادیو کاتالونیا روز دوشنبه در گزارش خود به این نکته اشاره کرده بود که سکوت سسک ممکن است سکوتی پرمفهوم در راستای آینده مبهمش باشد. ساندی اکسپرس هم آخرین روزنامه ای بود که هیزم این آتش را افزایش داده و به این نکته اشاره کرده بود که دین به سران یونایتد گفته که سسک می خواهد بعد از جدایی از بارسلونا، هدایت خط میانی شیاطین سرخ را دردست بگیرد.

این اخبار ضدو نقیض درحالی منتشر می شود که سسک هم از روز گذشته همراه با سایر ملی پوشان بارسلونا به تمرینات تیم کاتالان بازگشته. او بعد از اتمام تعطیلات تابستانی اش که بعد از اتمام رقابتهای جام کنفدراسیون ها آغاز شده بود، ساعت 8.30 دیروز به کمپ بارسلونا پیوست.

در هفته های اخیر گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی سسک فابرگاس از بارسلونا افزایش یافته بود. از سوی دیگر دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد هم با شفافیت تمام از ارائه دو پیشنهاد برای خرید سسک از سوی این باشگاه صحبت کرده بود که تیم کاتالان هر دوپیشنهاد را رد کرد.

در جریان مراسم معارفه تاتا مارتینو به عنوان سرمربی جدید باشگاه بارسا، هم او و هم آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی تیم براین نکته تاکید داشتند که سسک می ماند. هرچند که درانگلیس رسانه های خبری از پاسخ «بله» او به سران یونایتد خبر می دهند.

دراین میان سسک از روز دوشنبه درکمال آرامش تمریناتش را با بارسا از سرگرفت و در صفحه توئیترش نوشت:« بعد از پشت سرگذاشتن تست های پزشکی در صبح روز دوشنبه آماده ام و انگیزه های زیادی برای تمرین کردن با هم تیمی هایم دارم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, ] [ 15:36 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6667
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9672
بازدید ماه : 9584
بازدید کل : 414330
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1