صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 

http://estaticos01.marca.com/imagenes/2013/08/13/futbol/equipos/real_madrid/1376402801_extras_noticia_foton_7_1.jpg

عادي نيست كه در يك پيش فصل اين قدر شگفتي در ميان بازيكنان ديده شود ، مثل اتفاقي كه در رئال مادريد در اين تابستان افتاد . بازيكناني كه به نظر مي رسيد نقش خريد فرعي پيدا كنند ، حالا شكوفا شده اند و براي فيكس شدن شانس دارند . 
با حضور ايارا و ژابي در گروه در آينده ، در هفت پست آنجلوتي با ترديد مواجهخ است . فقط جاي راموس ، مارسلو ، كريستيانو و بنزما در تركيب اصلي تثبيت شده و بي رقيب هستند . در باقي پست ها هر اتفاقي محتمل است . 
كاسياس - لوپز
اين يك تصميم مهم از سوي كارلتو درون چارچبو است . ديگو لوپز با توانايي بسيار خوبش در تابستان توانسته كه رضايت مربي ايتاليايي را جلب كند هر چند كه مربي ايتاليايي كاسياس را بهتر مي شناسد . اما به هر حال دو دروازه بان با ضمانت كال در تركيب هستند . در مقابل بتيس بالاخره قضيه مشخص مي شود هر چند كه به نظر مي رسد شانس ايكر بيشتر باشد . 

آربلوا - كارواخال
از نظر فني كارواخال از فرصت هايش استفاده كرد و از آربلوايي كه هميشه پر اشتباه شناخته مي شد ، بهتر بازيك رد . بيشتر بازي كرد چرا كه زودتر به تيم ملحق شد و حالا به نظر مي رسد كه لياقت فيكس شدن را دارد . 
كارواخال قواي تهاجمي بسيار خوبي دارد و از نظر تاكتيكي با ساز و كار آنجلوتي جور است . آربلوا به عنوان گزينه دفاعي تر شناخته مي شود كه در بازيهاي سخت تر مي تواند يك وزنه باشد . 

په په - واران
البته تا كنون اين يك جنگ تك نفره بوده چرا كه بازيكن فرانسوي به علت مصدوميت غايب بوده است . واران به حدي خوب بود كه به تيم ملي كشورش هم رسيد و يك حامي بزرگ در كادر فني دارد : واران كه به او اعتماد ويژه دارد . 
در مورد په په ، فصل را به عنوان يار فيكس شروع مي كند اما دير يا زود نيمكت نشين مي شود . البته بايد خيلي خوب باشد تا شانس به واران نرسد . 

ژابي - ايارامندي
يكي از اين دو بايد نماد تيم در كارهاي بازيسازي باشد . در غياب و مصدوميت اين دو ،‌كاسميرو و مودريچ فوق العاده بودند و تا زماني كه برگردند جايشان را پر مي كنند . ژابي فعلا به ايارا از اين حيث برتري دارد . پاسهاي بلندش بهتر هستند و تجربه اش در مقاطع كليدي فصل نقشي كليدي خواهند داشت . 

كاسميرو - خديرا
بازيكن برزيلي پديده پيش فصل بود و نشان داد كه مي تواند در تركيب اصلي باشد . خديرا بايد چهارشنبه در تيم ملي آلمان بازي كند و همين باعث مي شود كه خسته تر باشد و شانس كاسميرو مقابل بتيس بيشتر باشد . خديرا بيشتر در كارهاي تدافعي و تخريبي خوب است اما كاسميرو نشان داده كه توان بازيسازي هم دارد . مسلما برابري زيادي در مورد انتخاب يكي از اين دو براي آنجلوتي وجود دارد . 

مودريچ - اوزيل
تا كنون و در غياب ژابي و ايارا ، هر دويشان فرصت حضور در تركيب را پيدا مي كردند و به نظر مي رسد مقابل بتيس نيز همين باشد . مودريچ به خوبي نقش كانال دفاع به حمله را ايفا مي كند . اوزيل در پست هافبك راست بازي كرد . اما وقتي ژابي يا ايارا برگردند ،‌يكي از ميان اوزيل يا مودريچ در تركيب قرار مي گيرند . 

ايسكو - دي ماريا
بازيكن تيم زير 21 سال اسپانيا در پيش فصل نشان داد كه در تركيب خوشد را جاي داده است . از ميان او و دي ماريا فقط يكي حق حضور در تركيب را دارند كه در اين ميان شانس بازيكن سابق مالاگا بيشتر است .



نظرات شما عزیزان:

pedi
ساعت17:55---23 مرداد 1392
اگه کاسیاس باشه ک همه چی خوبه
پاسخ:کاسیاس اوله شک نکن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, ] [ 10:57 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7936
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10941
بازدید ماه : 10853
بازدید کل : 415599
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1