مسی: مصدومیتم؟ هیچ چیزی را پنهان نکردیم؛ باید مراقب باشم وخوب بهبود بیابم

هدف تیم ما این است که تا دسامبر بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. همیشه ازشروع فصل تادسامبر خیلی زود می گذرد. بازیهای متوالی زیادی پیش روی ماست ومی خواهیم تلاش کنیم که دراوج باشیم

لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا بعد از حضور در مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن سال یوفا در موناکو در گفتگو با ایی.اس.پی.ان شرکت کرد.

او که بعد از فرانک ریبری برنده جایزه بهترین بازیکن سال یوفا، آرای بیشتری در مقایسه با کریستیانو رونالدو کسب کرده بود، در صحبت هایی درمورد حضور در سالن اهدای جوایز گفت:« این شادی و افتخار بزرگی است که در این سالن حضور یافته ام. اینکه از بین این همه بازیکن در سرتاسر دنیا تو دراین سالن حضور داری، حس زیبایی است.»

مسی در مورد مصدومیت اخیرش که خونریزی ناشی از کوفتگی عضله رانش بود گفت:« این مصدومیت مثل همیشه بود که نتیجه یک ضربه بود. در تصویر زیبا و جذاب نبود. ولی مشکل خاصی هم نبود.»

ستاره آرژآنتینی درادامه گفت:« یک ضربه کوچک بود. ولی صحبت های زیادی در این باره گفته می شد. می گفتند که من و سران باشگاه در حال پنهان کردن برخی مسائل درمورد مصدومیتم هستیم ولی هیچ چیزی پنهان نشد. من مدتی بود که مصدوم بودم و با مصدومیتی مزمن آمده بودم و به همین خاطر مصدومیتم دوباره برگشت. به من گفته اند که از الان به بعد باید بیشتر مراقب باشم و به بهترین نحو ممکن به بازیابی بپردازم. همین.»

مسی درمورد احتمال حضورش در اردوی تیم ملی آرژانتین برای بازی با پاراگوئه هم گفت:« من برای بازی با پاراگوئه که 7 سپتامبر برگزار خواهد شد دراردوی تیم ملی آرژآنتین حضور خواهم یافت. ما با بارسلونا باید مقابل والنسیا بازی کنیم و بعد از آن به آمریکای جنوبی خواهم رفت. باید اوضاع را مثل همیشه پیش برد.»

لیونل مسی در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا گفت:«بله واقعا راضی و خوشحالم. این جامی است که مقابل تیمی آن را کسب کردیم که کار را برای ما به شدت سخت کرده بود و همیشه مقابل ما خیلی خوب بازی می کند و فضای زیادی را در اختیارمان نمی گذارد و درتک تک بازیها دراوج ظاهر می شود. باید بگویم که بازی خیلی سختی بود.»

حریفان بارسلونادر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم سوژه دیگری بود که مسی درمورد آن به صحبت پرداخت:« قبل از این هم گفتم که در لیگ قهرمانان اروپا به دو تیم خورده ایم که از قبل آنها را می شناسیم: میلان و سلتیک. در مورد آژاکس هم باید بگویم که این اولین باری است که من با آژاکس روبرو می شوم.تمام گروه ها برابر هستند. امیدواریم که اوضاع خوب پیش برود و بتوانیم به دور بعد برسیم.»

آخرین بخش صحبت های مسی به اهداف بارسلونا در فصل جاری اختصاص یافت:« هدف تیم ما این است که تا دسامبر بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. همیشه از شروع فصل تا ماه دسامبر خیلی زود می گذرد. بازیهای متوالی زیادی پیش روی ماست و می خواهیم تلاش کنیم که در اوج باشیم و اوضاع را خوب پیش ببریم. درتیم ملی آرژآنتین هم برای صعود به جام جهانی تلاش می کنیم و می خواهیم که دراوج به جام جهانی برسیم.ما در مسیر خوبی هستیم. تیم ما مقابل سایر تیم های ملی تراز اول نتایج خوبی می گیرد.»