برزیل با اقتدار برد.( نیمار یک گل یک پاس گل)
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

دیشب دو تیم برزیل و پرتغال در دیداری دوستانه در ژیلت استادیوم آمریکا به مصاف هم رفتند و دراین بازی نیمار ستاره برزیل بود و نقش پررنگی در برد 1-3 تیمش مقابل پرتغال داشت.

Brazil vs Portugal

ستاره اسبق سانتوس در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد و در گل سوم تیمش هم تاثیرگذار بود . رائول میرلس هم زننده تک گل تیم ملی پرتغال دراین بازی دوستانه بود که در دقیقه 18 برای تیم اروپایی و شاگردان اسبق اسکولاری به گل رسید.

اولین گل بازی همین گل رائول میرلس بود ولی تیاگو سیلوا در دقیقه 24 گل خورده را جبران کرد.پاس گل سیلوا را نیمار به او رساند. نیمار در دقیقه 34 برای دومین بار برای تیمش به گل رسیدو در نهایت گل سوم برزیل هم در فاصله 4 دقیقه مانده تا پایان بازی بدین ترتیب از راه رسید: نیمار در یک پیشروی زیبا، ماکسول را صاحب توپ کرد و ماکسول توپ را به ژو سپرد و او هم سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

برزیلی ها در این بازی پاسهای دقیقی رد و بدل می کردند. درجریان این مسابقه نانی چندین فرصت طلایی را از دست داد، دو ضربه ایستگاهی او به تیرک دروازه کوبیده شد و چندین شوت تماشایی او توسط ژولیو سسار مهار شد.

بدین ترتیب، برزیل در سه بازی اخیرش مقابل پرتغال شکست ناپذیری اش را حفظ کرد. آنها در دو بازی دوستانه مقابل سلسائوی اروپایی به پیروزی رسیده و بازی دو تیم در جام جهانی 2010 با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:0 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10133
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13138
بازدید ماه : 13050
بازدید کل : 417796
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1