مصاحبه سرخیو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


متن مصاحبه راموس


    *جلسه با آنچلوتی: "نباید به این مسائل بیش از حد اهمیت داد، درزمانهای گذشته، مثل دوران کاماچو یاپیری هم این اتفاقات می افتاد. برگزاری چنین جلسه ای در داخل یک رختکن همیشه طبیعی است و نتایج حاصل از این جلسات همیشه مثبت بوده اند. نمی گویم که درمورد چه مسائلی صحبت شد، چون اینها خصوصی وداخلی هستند ولی  ما درلحظات خوب هم جلسه می گذاریم. شاید حالا که تیم دربحران است، بیشتر دراین باره صحبت می شود ولی این جلسات درتمام تیمها برگزار می شود و خوب است که رو دررو درمورد مسائل صحبت شود وهرکسی هرچه دلش می خواهد بگوید."


    *بازی بد رئال: "امیدوارم که همیشه خیلی زود بفهمیم که مشکل کار کجاست. چون در اردوی پیش فصل با سیستم سرمربی تیم به نتایج خوبی می رسید. الان زمانی است که باید متحدتر از هرزمانی باشیم. درست است که تیم ما بد بازی می کند و بازیکنان هنوز درتیم احساس راحتی نمی کنند ولی ما اینجا هستیم؛ چون این اجبار را داریم و باید بدانیم که تیم فوق العاده ای داریم. نباید کسی تردیدی داشته باشد که ما می توانیم برای فتح هر سه جام بجنگیم. ما دریک روند چند بازی بد قرارداشتیم ولی ترجیح می دهم که این اتفاق الان رخ بدهد و نه در پایان فصل. تیم ما متحدتر از همیشه است و جو خوبی بررختکن تیم حاکم است و سرمربی ای داریم که همه ازاو راضی هستیم و تیم درنهایت به نتایج مطلوب خواهد رسید."

    *سیستم آنچلوتی: "همه چیز خوب است و فقط مانده که نتایج مطلوب ما را یاری کنند. فوتبال به نتیجه بازیها وابسته است ووقتی تیم می لغزد، بحث ها شروع می شود. مسائل زیادی هست که باید به بهبود آن بپردازیم و تدریجا بهتر خواهیم شد و عملکرد فوق العاده ای را از تیم خواهیم دید. این شروع بد، باعث شده تا هواداران نگران شوند ولی الان زمانی است که باید متحدتراز همیشه باشیم و به هم تیمی هایمان محبت بیشتری بکنیم. نتایج خوب خیلی زود بازخواهند گشت و رئال مثل تمام طول تاریخ به موفقیت هایش ادامه خواهد داد."

    * جو حاکم بر رختکن: "صحبت کردن درمورد گذشته اشتباه است. ما احساس غرور می کنیم که دراین جایگاه هستیم و از رنگهای پیراهن رئال دفاع می کنیم ولی این روزها با آرم روی پیراهنت به پیروزی نمی رسی و باید تلاش کنی؛ توقع زیادی از ما می رود. ما در مسیر موفقیت هستیم. همه مان در یک جهت حرکت می کنیم واوضاع برایمان خوب پیش خواهد رفت."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:4 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9803
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12808
بازدید ماه : 12720
بازدید کل : 417466
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1