مصاحبه واران
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


مورینیو و آنچلوتی قابل مقایسه نیستند.


    مدافع جوان فرانسوی به مارکا گفت: "نمی توان مورینیو را با آنچلوتی مقایسه کرد. آنها سبک های مختلفی دارند. اما من خیلی خوب با سرمربی جدید رابطه برقرار کردم."

    واران که در دیدار چهارشنبه شب رئال مقابل کپنهاگن برای اولین بار در 5 ماه اخیر برای تیمش به میدان رفت، تایید کرد  که بعد از عمل جراحی روی زانویش، دوران نقاهت دشواری را پشت سر گذاشته است. "فکر می کنم عمل بسیار حساسی بود و باعث شد تا شیوه ایستادن و دویدن من تغییر کند. به همین خاطر باید خیلی مراقب بودم. مصدومیتی تقریبا طولانی بود و خیلی خوشحالم که برگشتم و لحظاتی خوبی را در زمین سپری کردم. هنوز 100 درصد آماده نیستم زیرا تنها یک بازی انجام دادم. در 20 سالگی مشتاق بازی کردن هستم و تماشا کردن بازی ها از کنار زمین آسان نیست. اما بازخواهم گشت و آماده ام تا برای جایگاهم بجنگم. زانویم خوب جوان داد و مشکلی ندارم."

    او به تازگی برای دیدارهای فرانسه در مقدماتی جام جهانی بار دیگر به اردوی تیم دعوت شد و از اینکه در برنامه های دشان جای دارد، ابراز خشنودی کرد: "من از اینکه برای تیم ملی کشورم به میدان بروم، احساس غرور می کنم. آماده ام تا برای فرانسه به میدان بروم. سرمربی با همه بازیکنان در تماس است. ما رابطه خوبی با هم داریم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 13 مهر 1392برچسب:, ] [ 18:25 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6944
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9949
بازدید ماه : 9861
بازدید کل : 414607
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1