موراتا در تیم ملی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


بازی در تیم ملی به من اعتماد به نفس داده است.


    موراتا در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "این ها اتفاقات فوتبالی است.در مسابقات زیر 21 ساله ها در تیم ملی نیز چنین وضعیتی داشتم و توانستم آقای گل مسابقات شوم. آرام هستم.تیم ملی به من کمک می‌کند که در رئال مادرید با اعتماد به نفس بیشتری حاضر باشم."

    آیا در تیم ملی نسبت به باشگاه راحت تر هستی؟ "فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. ولی شاید به این دلیل که بسیار مشتاق به پیشرفت در تیم باشگاهیم هستم، بعضی اوقات به خودم تلقین می‌کنم که من همه ی  کارهایی که برای پیشرفت لازم بوده را انجام نداده ام. به تدریج، آرام تر می‌شوم، با تیم زیر 21 سال زمان خوبی میگذرانم و همچنین پیشرفت نیز می‌کنم."

    موراتا در کنار خسه رودریگز خیلی زود شروع به گلزنی برای تیم ملیشان کردند ولی این مهاجم 20 ساله معتقد است که تیم ملی زیر 21 ساله ها به آنها وابسته نیست. "تمرکز ما بر این است که همه ی ما یک تیم هستیم.کار بازیکنان در کنار یکدیگر به نتیجه می‌رسد نه فقط من و خسه.

    شانس حضور در جام جهانی؟ "بازیکنان زیادی را پیش رو دارم. اول باید در تیم زیر 21 ساله ها و رئال مادرید خوب بازی کنم. فوق العاده خواهد بود ولی هنوز به آن فکر نکرده ام."

    اسپانیا فردا عصر در مورسیا به مصاف بوسنی و هرزگووین خواهد رفت. مواراتا در این باره می‌گوید: "برای هر تیمی بازی کردن با ما در اسپانیا یک رقابت سخت خواهد بود.آنها می‌آیند که بهترین بازیشان را انجام دهند.همانطور که آلبانی ماه گذشته با 3 دفاع میانی به مصاف ما آمد. در اتریش خوب بازی کردیم و کاملا آرامش داشتیم.همه انتظار بهترین بودن را از ما دارند و ما نیز باید پاسخگو باشیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:, ] [ 10:44 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9175
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12180
بازدید ماه : 12092
بازدید کل : 416838
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1