آنچلوتی درباره آلونسو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


آلونسو مقابل یوونتوس بازی نمی کند ...


    کارلتو به خبرنگاران گفت:" ما همه بازیکنان مان را در اختیار داریم، به جز ژابی آلونسو. اما قصد ندارم ترکیب تیمم برای دیدار فردا شب را به شما بگویم."

    سرمربی اسپانیایی همچنین فاش کرد که با وسوسه فرستادن کریس رونالدو به خط حمله، به دلیل ناکامی کریم بنزما در گلزنی، مقاومت کرده است. "رونالدو در کناره های زمین به میدان می رود اما او می تواند جلو برود و گل های بیشتری به ثمر برساند. گلزنی از کناره های زمین خیلی سخت است. ما دیوانه نیستیم که پست بازیکنی که در هر فصل 40 تا 50 گل به ثمر می رساند را تغییر بدهیم."

    آنچلوتی همچنین از اعلام کرد اینکه گرت بیل در ترکیب اصلی رئال قرار خواهد گرفت یا نه، خودداری کرد اما تایید کرد که دی ماریا در سمت راست خط میانی تیمش به میدان می رود. "دی ماریا خوب بازی می کند. او سرشار از اعتماد به نفس است. او شخصیت بالایی دارد. من امیدوارم که  او به همین ترتیب ادامه بدهد زیرا بازیکن مهمی برای ماست. او می تواند در پست های زیادی بازی کند."

    آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی یوونتوس، در چند دیدار اخیر از آمادگی لازم برخوردار نبوده و آنچلوتی تایید کرد که این مسئله می تواند به ضرر بیانکونری باشد. "یوونتوس در مجموع بازیکنان باکیفیت زیادی دارد. ویدال بازیکن خیلی مهمی است. او می تواند گل بزند و در زمین خیلی خوب جا به جا می شود. او کیفیتش را نشان داده است. به غیر از کیفیت فردی، قدرت آنها در سازماندهی شان است."

    آنچلوتی بین سال های 1999 تا 2001 هدایت یوونتوس را برعهده داشت و در پاسخ به اینکه از آن زمان، چه چیزی تغییر کرده، گفت:" موهای من! شوخی کردم؛ چیزهای زیادی تغییر کرده است. من اکنون باتجربه تر هستم. تجربیاتی که در یوونتوس به دست آوردم، برای رشد من به عنوان یک مربی و انسان خیلی مهم بود. شاید نتایج خیلی فوق العاده ای به دست نیاوردم اما تجربیات و خاطرات خوبی از آن زمان دارم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:21 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4284
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 7289
بازدید ماه : 7201
بازدید کل : 411947
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1