کاپلو: کاکا تجسم روحیه میلانی هاست
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

کاپلو: کاکا تجسم روحیه میلانی هاست

کاکا که در تابستان گذشته از رئال مادرید به میلان برگشت، در پیروزی 3-1 این هفته تیمش مقابل کاتانیا، نود و نهمین گلش را برای روسونری به ثمر رساند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - فابیو کاپلو، سرمربی سابق میلان، با ستایش از کاکا، ستاره برزیلی روسونری، معتقد است که این هافبک باتجربه می تواند این تیم را بعد از شروع ناامید کننده در رقابت های این فصل، به جلو ببرد.

کاکا که در تابستان گذشته از رئال مادرید به میلان برگشت، در پیروزی 3-1 این هفته تیمش مقابل کاتانیا، نود و نهمین گلش را برای روسونری به ثمر رساند.

این پیروزی، به روند نتایج ضعیف میلان در سری A پایان داد و کاپلو معتقد است این بازیکن، تجسم روحیه تیم های قدیمی میلان است.

او به خبرنگاران گفت:" روسونری در شرایط بدی قرار داشت اما اشتیاقی که ما در دیدار مقابل کاتانیا دیدیم، نکته مثبتی است؛ ستاره ای مانند کاکا الگویی برای همه است و می تواند روحیه میلان قدیمی را به تیم برگرداند.

او بار تیم میلان را یک تنه به دوش می کشد، حس زندگی و ذهنیت پیروزی به رختکن تیم می دهد."

کاپلو همچنین از تصمیم سیلویو برلوسکونی برای انتصاب دخترش باربارا به عنوان مدیر اجرایی باشگاه در کنار آدریانو گالیانی حمایت کرد و گفت:" فکر می کنم برای میلان یک راه مناسب پیدا شد. اکنون دو مدیر اجرایی وجود دارد که می تواند به رشد میلان کمک کند. آنها می توانند با شرایط جدید، به باشگاه بهتری تبدیل شوند."

در دیدار این هفته یوونتوس مقابل اودینزه، تعدادی از هواداران نوجوان یوونتوس، به بازیکنان و هواداران حریف توهین کردند. کاپلو در این مورد گفت:" بعد از این اتفاق، چند سوال برای من پیش آمد. اگر شما کودکان را به ورزشگاه ببرید تا به حریف توهین کنند، به معنای این است که مشکلات زیادی از نظر اخلاقی و بازی جوانمردانه در این کشور وجود دارد.

اگر من در ورزشگاه بودم، از گوینده ورزشگاه می خواستم تا دخالت کند و به این موضوع پایان بدهد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:52 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10495
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13500
بازدید ماه : 13412
بازدید کل : 418158
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1