یک سال از شروع نیمکت نشینی های کاسیاس گذشت؛جشن نیمکت نشینی روی نیمکت
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گزارش روز- یک سال از شروع نیمکت نشینی های کاسیاس گذشت؛جشن نیمکت نشینی روی نیمکت

دوازده ماه بعداز آغاز شورش مورینیو علیه کاسیاس، دروازه بان باتجربه اسپانیایی هنوز نیمکت نشین است. درروز 22دسامبر2012 بود که مورینیو آدان را به جای کاسیاس درترکیب اصلی تیمش قرار داد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - امروز روزهای نیمکت نشینی کاسیاس در باشگاه رئال مادرید یک ساله خواهد شد و کاسیاس این جشن یک سالگی را نیز روی نیمکت ذخیره ها برگزار خواهد کرد. چرا که در بازی امشب رئال مادرید مقابل والنسیا این دیگو لوپس است که از دروازه تیم مادریدی دفاع خواهد کرد.

روز 22 دسامبر سال2012 ودربازی رئال مادرید در ورزشگاه لاروسالدا بود که مورینیو با قراردادن کاسیاس روی نیمکت ذخیره ها و با به میدان فرستادن آدان همه را متعجب کرد. آقای خاص این تصمیم راتصمیمی تکنیکی خواند واین شروع روزهای فاجعه بار ستاره اسپانیایی بود. رئال در آن بازی 2-3 شکست خورد و فاصله اش با بارسلونا 16 امتیاز و با اتلتیکومادرید 7 امتیاز شد. در اولین بازی بعد از آن و دراولین بازی رئال در سال 2013 بود که کاسیاس در برنابئو روی نیمکت ذخیره ها قرار گرفت ولی با اخراج آدان در دقیقه 8 بازی اجبارا مورینیو او را به زمین فرستاد.

بعد از آن کاسیاس در 5 بازی دیگر دروازه بان ثابت رئال بود و برای 460 دقیقه از دروازه تیمش دفاع کرد ولی در روز 23 ژانویه اتفاق دیگری افتاد. در بازی رئال در جام حذفی در ورزشگاه مساتایا (ورزشگاهی که امشب رئال در آن مقابل والنسیا قرار می گیرد)، در پی برخوردی که میان آربلوا و کاسیاس به وجود آمد، کاسیاس مصدوم شد. آرلوا در آن لحظه قصد داشت جهت توپ را عوض کند که پایش به دست کاسیاس برخورد کرد و دست چپ کاسیاس شکت. دروازه بان اسپانیایی تا 6 آوریل از میادین ورزشی به دور بود و در زمان غیبت او مادریدی ها دیگو لوپس را خریداری کردند و بعد از آن بود که ایکر تا پایان فصل دیگر برای رئال بازی نکرد.

همین اتفاق برجایگاه کاسیاس درتیم ملی اسپانیا نیز تاثیرگذار بود. او دربازیهای دوستانه تیمش گاهی نیمکت نشین بود و البته در جام کنفدراسیون ها توانست کمی جایگاهش را تثبیت کند . با روی کار آمدن کارلو آنچلوتی ایکر امیدوار بود که این روزهای تلخ به پایان برسد ولی سرمربی ایتالیایی هم به اعمال سیستم چرخشی در دروازه تیمش روی آورد. دیگو لوپس در لالیگا از دروازه تیم محافظت می کند وایکر کاسیاس در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی به میدان می رود.

کاپیتان تیم مادریدی دراین فصل 645 دقیقه بازی کرد (مصدومیت او در بازی با گالاتاسرای مانع از آن شد که او بتواند در استانبول برای 90 دقیقه بازی کند) و به طور کلی کاسیاس در سال 2013 در 1105 دقیقه از دروازه تیمش محافظت کرده و همین باعث شده تا تیم های دیگری از جمله آرسنال و سیتی به فکر جذب او بیفتند. هرچند که کاسیاس اخیرا با قاطعیت درمورد آینده اش گفته:« تصمیم من ماندن در مادرید است. می خواهم لادسیما (دهمین قهرمانی اروپایی) را فتح کنم.»

این درحالی است که آمار وارقام کاسیاس دردرون دروازه به مراتب بهتر از دیگو لوپس است. ایکر به طور میانگین هر 161 دقیقه گل می خورد (4 گل در 645 دقیقه ای که در درون دروازه تیمش بوده) ولی لوپس هر 75 دقیقه (دریافت 20 گل در 1515 دقیقه)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 1 دی 1392برچسب:, ] [ 15:41 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1340
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 4345
بازدید ماه : 4257
بازدید کل : 409003
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1