خبری خوش برای رئالیها
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

آلونسو می خواهد بماند ...

------------------

    آینده دیگر تاریک نیست و نوری درخشان از امید در راستای تمدید قرارداد ژابی آلونسو با رئال مادرید به چشم می خورد. در طول چند روز گذشته و درشرایطی که تا پیش از این، پروسه مذاکره برسر تمدید قرارداد آلونسو به بن بست خورده بود و بدبینی های زیادی دراین راستا به نظر می رسید، اما گویا حالا روند تغییر کرده و طبق اعلام روزنامه مارکا، باید نسبت به ادامه حضور آلونسو در رئال خوشبین بود.

    چندی پیش سران باشگاه مادریدی پیشنهادی برای تمدید قرارداد آلونسو ارائه کرده بودند و همه منتظر پاسخ آلونسو بودند؛ تصمیمی که سرنوشت ساز و حیاتی بود تا مشخص شود که آیا او در رئال می ماند یا می رود. اما حالا به نظر می رسد که وی عملا تصمیمش را گرفته و ژابی از اینیاکی ایبانیئس، دوست و مدیربرنامه هایش خواسته تا برای تمدید قراردادش با سران باشگاه مذاکره کند. این نشان دهنده آن است که اولویت اول ماندن ژابی در برنابئو است.

    حالا سران رئال هم با خوشحالی و هیجان بیشتری این مذاکرات را دنبال می کنند. قرار براین است که آنها در مورد طول مدت قرارداد جدید و رقم دستمزد سالانه آلونسو برسرمیز مذاکره بنشینند. قطعا قرارداد او دست کم برای دو سال دیگر تمدید خواهد شد و رقم دستمزد سالانه او مبالغی در حدود 6 تا 7 میلیون یورو خواهد بود. البته لازم به ذکر است که دراین میان حمایت های بی دریغ کارلو آنچلوتی از ژابی آلونسو و تشویق های بی امان هواداران مادریدی که از او می خواستند تا در برنابئو بماند، در تصمیم ژابی برای دنبال کردن روند مذاکرات بی تاثیر نبوده است ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, ] [ 14:49 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8332
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11337
بازدید ماه : 11249
بازدید کل : 415995
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1