درخواست تجدید نظر رئال مادرید برای اخراج راموس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 


درخواست تجدید نظر رئال مادرید برای کارت قرمز سرخیو راموس و عدم شکایت از بوسکتس


 

    باشگاه رئال مادرید در برابر کارت قرمزی که شب گذشته در جریان دیدار مقابل بارسلونا به سرخیو راموس نشان داده شد، درخواست تجدید نظر خواهد کرد. در همین حال، لوس بلانکوس شکایتی از بابت لگد کردن سر په په توسط بوسکتس به کمیته رقابت های فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) ارائه نخواهد کرد.

    مادرید اصرار دارد که راموس روی نیمار مرتکب خطا نشده است و به همین دلیل درخواست لغو محرومیت ملی پوش اسپانیایی را خواهند داشت؛ محرومیتی که از حضور او در دیدار حساس چهارشنبه شب مقابل سویا در ورزشگاه سانچز پیسخوان جلوگیری می کند. با این حال، بعید است که درخواست باشگاه پایتخت نشین با موفقیت همراه شود.

    بوسکتس که تصاویر حرکت زشتش در ال کلاسیکو به سرعت توسط رسانه ها پخش شد، انتظار نمی رود که مجازات شود. مادرید تصمیم گرفته تا در مقابل این حادثه شکایتی نکند، و این یعنی این بازیکن تنها در صورتی می تواند با مجازات روبرو شود که کمیته رقابت های فدراسیون فوتبال اسپانیا پرونده ای قدیمی را با توجه به سوابق او به جریان بیاندازند که رخ دادن این اتفاق بسیار دور از ذهن به نظر می آید.

    در سال 2011، مادریدی ها به دلیل توهین نژاد پرستانه این بازیکن به مارسلو، در جریان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، به یوفا شکایت کردند. برای رسیدگی به این موضوع پرونده ای باز شد، اما قرار بر این شد که بازیکن بارسلونا با محرومیتی مواجه نشود، چرا که از نظر این کمیته "شواهد روشن و قانع کننده ای" دال بر اینکه مارسلو "میمون" خطاب شده است، وجود ندارد!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, ] [ 16:24 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4467
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 7472
بازدید ماه : 7384
بازدید کل : 412130
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1