مصاحبه معاون سوم پرز
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


نه من و نه رئال نقشی در محرومیت بارسا نداشته ایم ...


    به گزارش Football Espana، پدرو لوپز خیمنز معاون سوم فلورنتینو پرز هرگونه دخالت باشگاه رئال مادرید را در قضیه محرومیت باشگاه بارسلونا از امضا قرارداد، رد کرد. بعد از این که حکمی از سوی فیفا منتشر شد، خیلی ها این حدس را زدند که پدرو لوپز معاون پرز و عضو کمیته بازیکنان فیفا نقشی حیاتی در این محرومیت داشته است.

    او در این باره به AS گفت: "نه باشگاه رئال مادرید و نه شخص بنده که عضو فیفا هستم، هیچ نقشی در محرومیت باشگاه بارسلونا نداشته ایم. فعالیت من در کمیته بازیکنان فیفا هیچ ربطی به باشگاه و شخص پرز ندارد. من در هیچ یک از آن دو جلسه ای که مروط به باشگاه بارسلونا بود، صحبتی مبنی بر فشار برای محرومیت آن ها نکردم. یکی از موضوعاتی که در آن جا بحث شد، درخواست باشگاه بارسلونا برای اعطای جایزه به آکادمی های برتر از جمله لاماسیا بود که طبق مدارکی که موجود هم هست، من به این درخواست رای دادم. من امیدوارم که این موضوع برای همه روشن شود که من هیچ قدرت فشاری در این کمیته ندارم و این کمیته به من تعلق ندارد. ما در بخش خود فقط به مطالعه مدارک دریافت شده پرداختیم و خوشبختانه بخش انضباطی که تصمیم و محرومیت بارسا را تایید کرد هیچ ربطی به کار من ندارد. نه به من و نه به باشگاه رئال البته!"

    این مهندس راه و ساختمان در پایان در مورد مسئله بستن قرارداد با بازیکنان نوجوان و سخت گیری فیفا در این مورد نیز گفت: "باشگاه های بزرگ همیشه اولین همکاری را در حمایت از این موضوع می کنند اما متاسفانه مواردی نیز هست که در آن انتقال بازیکنان زیر سن قانونی دیده می شود و فیفا در این مورد نگران است. من فکر نمی کنم که این اتفاق در همه باشگاه های بزرگ رخ بدهد اما ما در فیفا مجبور هستیم با تجزیه و تحلیل و ارزیابی موارد تخلف کننده را شناسایی کنیم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 15 فروردين 1393برچسب:, ] [ 20:42 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7162
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10167
بازدید ماه : 10079
بازدید کل : 414825
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1