کنفراس خبری آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


پیش از این که بازی گره بخورد، کار را تمام می کنیم ...


    به گزارش AS، کارلتو که در حال حاضر به همراه تیمش در آلمان به سر می برد، دقایقی پیش در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر دورتموند به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

    حضور لواندوفسکی در این دیدار "باعث تغییرات زیادی خواهد شد. او مهاجم با کیفیتی است و یکی از ارکان دورتموند می باشد. حضور او پتانسیل دورتموند را در زمین بیشتر می کند."

    آیا کریستیانو از ابتدا بازی می کند؟ "مراحل بهبودی او انجام شده و او روز گذشته تمرین سبکی انجام داد. باید تمرین امروزش را ببینم. حال او خوب است و با راحتی و بدون درد کار می کند. تصمیم فعلی من این است که اگر او 100 درصد آماده باشد، بازی خواهد کرد، در غیر این صورت بازی نخواهد کرد."

    آیا مصدومیت او در بازی رفت برای شما درس عبرت شده است؟ "او در تمام بازی هایی که بازی کرده است، کاملا آماده بوده است. ما هیچ گاه در مورد رونالدو و دیگر بازیکنان ریسک نمی کنیم."

    چگونه با توجه به برد در بازی رفت به بازیکنانتان برای این دیدار انگیزه دادید؟ "هیچ احتیاجی به تشویق کردن بازیکنان برای این بازی نبود، چون آن ها کاملا انگیزه حضور در نیمه نهایی را دارند. ما در این بازی هیچ تغییر تاکتیکی نداریم. دورتموند در 90 دقیقه به چهار گل نیاز دارد و ما فقط به یک گل. این ایده ما برای این بازی است و آن را اجرا خواهیم کرد و پیش از این که کار گره بخورد، صعود خواهیم کرد."

    سه برد متوالی پس از دو شکست، آیا مادرید دوباره خود را پیدا کرده است؟ "این طور فکر می کنم. ما می توانیم این فصل را در سطحی بالا به پایان برسانیم. آن دو شکست برای ما گران تمام شد ولی تیم دوباره خود را پیدا کرد و در حال حاضر در یک وضعیت بدنی و روحی خوبی می خواهیم فصل را به پایان برسانیم."

    آیا این بازی برای شما مثل یک کابوس شده است؟ که با وجود برد پرگل در بازی رفت، حذف شوید؟ "یک مربی هرگز به این چیزها فکر نمی نکند. ما به این جا آمده ایم تا با یک بازی سطح بالا مثل دور رفت، به مرحله بعد صعود کنیم."

    وضعیت بیل چگونه است؟ "گرث پس از جراحت زانویی که داشت، به خوبی ریکاوری کرده است و می تواند فردا بازی کند. در دفاع هم په په و راموس در کنار کوئنترائو بازی خواهند کرد. فکر می کنم که اطلاعات زیادی به شما دادم." (با خنده)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:, ] [ 15:39 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8127
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11132
بازدید ماه : 11044
بازدید کل : 415790
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1