صحبت های اخیر کاسیاس درباره بازی با بایرن
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رویارویی با بایرن یک قرعه بسیار جذاب است ...


    به گزارش insidespanishfootball، روز جمعه پس از قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که کهکشانی ها باید در دیداری رویایی به مصاف باواریایی ها بروند.

    ایکر کاسیاس کاپیتان رئال مادرید درباره این دیدار گفت: "این یک قرعه جذاب است. بایرن مونیخ رقیبی دشوار و قهرمان دوره پیش است و این چالش ماست که باید قهرمان قبلی را از رقابت ها حذف کنیم. این بازی آسان نخواهد بود چون آن ها بازیکنان خیلی خوبی در همه پست ها دارند و تقریبا در هر پست یکی از سه بازیکن برتر جهان را دارند. ما با بهترین ایده هایمان به این دیدار می رویم چون ممکن است این بازی به یک بازی احساسی تبدیل شود و ما امیدواریم که آن را به نفع خود تمام کنیم. ما برای صعود به فینال فقط لازم است که خودمان باشیم چون من فکر می کنم که در حال حاضر تیم به اندازه کافی آماده است."

    او در ادامه درباره مصدومیت کریستیانو رونالدو گفت: "از دست دادن او برای ما بسیار مهم است چون او در مواقع حساس گل های زیادی برایمان زده است و حتی حضور او در زمین، روی عملکرد ما و حریف تاثیر می گذارد. هنگامی که این اتفاق برای او افتاد ما می دانستیم که ممکن است او را برای فینال کوپا نداشته باشیم و الان باید منتظر او شویم تا هر چه زودتر برگردد چون به او خیلی نیاز داریم. تنها شخصی که حال فعلی او را کامل می داند، خود کریستیانو است. اگر او آماده باشد، خودش اولین نفری است که آن را به زیان می آورد."

    کاپیتان تیم ملی اسپانیا در مورد بازی آینده تیم مقابل آلمریا نیز چنین گفت: "در حال حاضر مربی بر روی این بازی و داشته هایش تمرکز کرده است. ممکن است ایت بازی آسان به نظر برسد اما آن ها برای فرار از منطقه سقوط می جنگند. کریستیانو در این بازی غایب است اما همه کسانی که بازی می کنند، تمام تلاششان را خواهند کرد. ما در رده سوم لالیگا هستیم و باید تمامی سعی خود را بکنیم تا به جایگاه اول برگردیم. ما می دانیم در این مقطع از فصل، هم مصدومیت وجود دارد و هم محرومیت، اما زمان حال حاضر پر هیجان ترین زمان فصل است و ما می خواهیم در تمامی رقابت ها مدعی باشیم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, ] [ 16:3 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6918
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9923
بازدید ماه : 9835
بازدید کل : 414581
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1