رئال سوسيه داد 3-3 رئال مادريد / كابوس بي پايان
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 رئال مادريد در بازي تشريفاتي مقابل سوسيه داد هم نتوانست برنده شود تا فصل تلخ رئال همچنان تلخ تر شود و پايان مورينيو نا اميد كننده تر از هميشه . 
اين بازي را شايد بتوان بازي آخرين ها به شمار آورد . از روي نيمكت گرفته كه رفتن مورينيو قطعي شده تا در تركيب اصلي كه رفتن اسين و كارواليو قطعي است و ديگو لوپز ،‌ كايخون ، كاكا و هيگوائين كه اينده شان روي هوا مي بينند .
در نيمه اول سوسيه داد بازي كرد اما رئال نتيجه گرفت . ديگو لوپز چند واكنش خوب داشت و عملكرد محو عناصر هجومي باعث شده بود كه رئال به ندرت صاحب موقعيت شود . رئال كلا يكي دو موقعيت جدي داشت . هيگوائين در دقيقه 6 با فرصت طلبي و جنگندگي از اشتباه مدافع حريف استفاده كرد و رئال را پيش انداخت .
سوسيه داد در نيمه اول موقعيت هاي زيادي داشت كه چند تا از آنها را به دست ديگو لوپز زد و چند تاي ديگر را بي دليل از دست داد . در مجموع رئال عليرغم بازي بدش از نيمه اول برد 1-0 گرفت تا با خيال راحت به رختكن برود . 
در نيمه دوم باز هم سوسيه داد كه انگيزه رسيدن به چمپيونزليگ سال آينده را داشت ، هجومي آغاز كرد اما كاكا تنها حركت خوبش در طول بازي داشت و يك پاس خوب را ساخته و پرداخته كرد تا كايخون ، سلطان درخشش در بازيهاي تشريفاتي و بي اهميت ، گلزني كند . 
در حالي كه به نظر مي رسيد كه كار بازي يكسره شده باشد ، هند پنالتي خديرا باعث شد كه ژابي پرايتو ، كاپيتان سوسيه داد همچون بازي رفت از روي نقطه پنالتي گلزني كند و به تيمش اميد بدهد . رئال كه با حضور دي ماريا و اوزيل نشان مي داد كه قصد دفاع ندارد ، به ناگهان دروازه اش توسط گرايزمن گشوده شد . 
اما واكنش سريع رئال روي حركت عالي زوج اوزيل - خديرا باعث شد كه بازيكن تونسي الاصل اشتباهش روي صحنه پنالتي را جبران كند و گلزني كند . رئال در دقايق پاياني بهتر بازي مي كرد كه ال پيپيتا در آخرين دقايق حضورش در رئال ،‌چند موقعيت را به شكلي بد از دست داد كه همين فرصت از دست رفتن ها باعث شد كه سوسيه داد تير خلاص را بزند و رئال با دست خالي و فقط با يك امتياز آنوئتا را ترك كند . 
در هر صورت اين بازي عملا هيچ نفع يا ضرري براي رئال نداشت . تنها اتفاقي كه افتاد اين بود كه رئال دوم شدنش در لاليگا را قطعي كرد و حداقلش اين است كه ديگر پائين تر از اتلتيكو در جدول قرار نمي گيرد . بازيكن هايي كه زمزمه رفتنشان هست نيز درخشش چنداني نداشتند تا خودي نشان دهند . مسلما بسياري از مادريديسموها خوشحال هستند كه فقط يك هفته تا پايان اين فصل كابوس وار مانده است و براي اتمام فصل در مقابل اوساسونا لحظه شماري مي كنند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:48 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5293
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8298
بازدید ماه : 8210
بازدید کل : 412956
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1