صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 

گزارش روز:فینال جام باشگاه های جهان درسال 2011؛ روزی که نیمار عاشق بارسا شدگزارش روز:فینال جام باشگاه های جهان درسال 2011؛ روزی که نیمار عاشق بارسا شد

سایت گل- با قطعی شدن خبر انتقال نیمار به بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی شاید برایتان این سوال پیش بیاید که عشق نیمار به بارسا چه زمانی شکل گرفت؛ عشقی که باعث شد تا او با وجود پیشنهاد مالی بهتر رئال مادرید، بارسا را به عنوان تیم آتی اش برگزیند.

بازی بارسلونا مقابل سانتوس، در فینال جام باشگاه های جهان در سال 2011 قطعا یکی از بی عیب و نقص ترین بازیهای بارسلونای گواردیولا بود. بارسا در آن بازی با نتیجه 0-4 به پیروزی رسید و بعد از اتمام آن بازی بود که نیمار که مدتها قبل از برگزاری بازی رویای رویارویی با مسی را در سر می پروراند در صحبت هایی گفت:« بارسایی ها به ما فوتبال بازی کردن را آموختند.»

شنیده می شد که نیمار درهمان زمان عاشق بارسا شده و گویا در زمان سلام و احوال پرسی با گواردیولا بعد از اتمام مسابقه، به این مربی جوان گفته:« مرا با خودت به بارسا ببرد.» احتمالا عشق نیمار به بارسا در همان زمان شکل گرفته.

نیمار و سانتوس در رقابت های آن سال جام باشگاه های جهان نتوانستند درخشش فوق العاده ای داشته باشند ولی نیمار توپ برنز آن رقابت ها را مال خود کرد.او حالا بعد از دو سال به آرزویش رسیده و از تابستان امسال پیراهن بارسا را برتن می کند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:2 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8536
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11541
بازدید ماه : 11453
بازدید کل : 416199
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1