گوتي :"‌مورينيو پس از چنين فصل ضعيفي بايد تواضع به خرج مي داد "
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گوتي ،‌بازيكن اسبق رئال از اين كه فرصت وداع با هواداران در برنابئو را نداشته ابراز تاسف كرد و عملكرد مورينيو در رئال را "‌يك نامامي " خواند . وي گفت :"‌مورينيو يك ناكامي براي كل مادريديسموها بود . توقعات از او خيلي زياد بود . نه تنها جامها را نبرد ،‌ يعني چيزي كه باشگاه به آن بيشترين نياز را داشت ، بلكه نياز بود كه بعد از فصل به اين ضعيفي تواضع به خرج مي داد . " 
بازيكن اسبق رئال كه در بازي خيريه فيگو شركت كرده بود ، گفت :" بريش آرزوي مفوقيت مي كنم . هميشه گفته شد كه مربي بزرگي است و مسلما اگر مدت بيشتري در رئال مي ماند مي توانست عملكرد بهتري داشته باشد . " 
وي در مورد اختلافات مربي پرتغالي با رختكن رئال در اين فصل گفت :"‌اين طور نبود كه هر روز با رختكن در تماس باشم اما به نظرم او چهار سال قرارداد داشت اما وقتي كه چنين فصل ضعيفي به وجود مي آيد ،‌بايد گفت كه قايق تيم در مسير درستي نيست . به خاطر حرفهاي اخيرش عليه په په و كريستيانو و مشكلاتش با كاسياس كه همه مي دانند ،‌به نظر مي رسيد كه شرايط غير قابل مشخص شدن بود . براي همه بهتر بود كه برود . برايش آرزوي موفقيت دارم و مسلما مربي بزرگي بود . "‌و در مورد احتمال آمدن آنجلوتي گفت :"‌اميدوارم هر كسي بيايد ،‌رئال را قهرمان كند . براي مادريديسموها اين از هر چيزي مهمتر است . " 
گوتي افزود :"‌نمي دانم آنجلوتي مربي ايده آلي است يا نه . بهتر است كه مربي آورده شود كه بيشتر فوتبال را دوست دارد اما به نظرم او يك مربي متضاد با مربي قبلي است و شايد به همين خاطر رئال مي خواهد او را ببرد . "‌
وي در مورد گرت بيل ني زگفت :"‌به نظرم رئال باشگاه توانمندي است . مربي جديد مسملما بازيكنان جديدي را مي آورند . رئال مادريد بهترين ها را مي آورد و طبيعتا دوره تيم قبلي تغيير مي كند . " 
گوتي در مورد ايسكو گفت :" يك بازيكن بزرگ است . اگر به رئال نرود به يك باشگاه بزرگ مي رود . بازيكنان بزرگي در اسپانيا داريم كه هيچ چيز از بازيكنان خارجي كم ندارند . مشكل اين جاست كه مديران دوست دارند كه خارجي ها را بياورند چرا كه به نظرشان سر و صداي زيادي ايجاد مي كنند . بازكينان زيادي در اسپانيا هستند كه در خارج از كشور موفق دند و جايشان در لاليگا خالي است . " 
وي در مورد نيمار برزيلي كه به بارسا پيوست ني زگفت :"‌خريد بزرگي است اما بايد ديد كه در اروپا چه كار مي كند . رئال يا بارسا در گذشته خريدهاي بزرگ ديگري داشتند كه در اروپا موفق نشدند . او خودش را در برزيل ثابت كرده و حالا بايد در فوتبالي متافوت مثل اروپا خودش را اثبات كند . " 
گوتي از اين كه نتوانسته با رئال وداع كند ، ابرا زتاسف كرد و گفت :" دوست داشتم كه به خاطر چهارده سال حضور در رئال وداعم با اين تيم طور ديگري بود و نشد از هواداراني كه دوستشان دارم تشكر كنم . يك سال و نيم پس از بازنشستگي ، با اين كه همه چيزم را براي رئال دادم نمي خواهم از اين باره گلايه كنم . رئال مادريد باشگاه بزرگي است و بايد اين چيزها رعايت شوند . به برخي بازيكنان خارجي احترام بيشتري گذاشته مي شود تا ما محصولات آكادمي . " 
وي در مورد شرايط كاسياس نيز گفت :"‌كار ديگو لوپز را نمي شود كوچك كرد چرا كه خيلي خوب كار كرد و فصل را به خوبي تمام كرد . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:1 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7372
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10377
بازدید ماه : 10289
بازدید کل : 415035
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1