آینده رئال مادرید
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 آینده رئال مادرید                                                    با آمدن ایسکو رئال مادرید آنچلوتی کم کم شکل می گیرد. قیمت هافبک مالاگا به گفته مسولان رئال مادرید ٢٤ یورو به اضافه سه میلیون پاداش و به گفته مسولان مالاگا ٣٠ میلیون یورو است.

به گزارش مارکا، آمدن ایسکو میان هواداران رئال مادرید موجی از شادی را به وجود آورده است. رودی فرناندز بازیکن بسکتبال رئال مادرید در وبسایت توییتر نوشته است که دوست دارد پیراهن او را داشته باشد. ایسکو بازیکن جوانی است که به احتمال زیاد در ترکیب رئال مادرید برای سال‌ های متوالی‌ می‌‌درخشد. اطلاعیه رسمی‌ باشگاه مبنی بر عقد قرارداد با وی به احتمال زیاد تا هفته بعد حتمی خواهد شد.

 

آینده رئال مادرید همچنین به اضافه شدن خون جدید در رگ‌های باشگاه نیز نیاز دارد. ایسکو، ناچو، کارواخال، موراتا، کاسیمرو و خسه شش بازیکن جوانی هستند که همگی‌ متولد دهه ۹۰ هستند و در کودکی کارتون پوکیمون( کارتون ژاپنی که هم اکنون نیز هواداران زیادی دارد) را تماشا می‌‌کردند. این بازیکنان که سال تولدشان بین ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳ است سال بعد به ترکیب اصلی‌ رئال مادرید خواهند رسید.

 

همچنین واران را نیز می‌‌توانیم به این لیست اضافه کنیم بازیکنی که متولد سال ۱۹۹۳ است که سال آینده قدم نهایی‌ خود را برای ثابت بودن در ترکیب رئال مادرید بر خواهد داشت. آنچلوتی باید هم به عنوان سرمربی و هم به عنوان آموزگار در کنار این جوانان باشد. او باید ترکیبی‌ بالغ را برای باشگاه دست چین کند. او سابقه این کار را دارد و می‌‌تواند به بهترین شکل ممکن این فضا را در ایجاد کند. آنچلوتی با اینکه هنوز رسما سرمربی باشگاه نشده اما خود را برای آماده‌سازی باشگاه آماده کرده است. PSG دوشنبه رسما خروج آنچلوتی را از پاریس اعلام خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:ایسکو,کارواخال,موراتا,, ] [ 19:26 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8022
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11027
بازدید ماه : 10939
بازدید کل : 415685
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1