صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 آغاز تلاش رئال برای به خدمت گرفتن گوندوگان

رئالی ها که به دنبال خرید یک هافبک میانی هستند، گوندوگان را در صدر فهرست شان قرار داده اند؛ هرچند مدیران این باشگاه به خوبی می دانند که کار راحتی در پیش ندارند.

سایت گل- باشگاه رئال مادرید به تازگی تلاش برای به خدمت گرفتن ایلکا گوندوگان، هافبک ملی پوش بوروسیا دورتموند را آغاز کرد.

رئالی ها که به دنبال خرید یک هافبک میانی هستند، گوندوگان را در صدر فهرست شان قرار داده اند؛ هرچند مدیران این باشگاه به خوبی می دانند که کار راحتی در پیش ندارند.

همان طور که نشریه مارکا پیش از اعلام کرده بود، برادر گوندوگان 10 روز قبل برای مذاکره با مدیران رئال به مادرید سفر کرد تا مذاکرات اولیه در مورد شرایط انتقال او به برنابئو را انجام دهد.

 این در حالی که یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند، که پیش از این ماریو گوتزه را از دست داده و احتمال جدایی روبرت لواندوفسکی را نیز زیادی می دید، ماندن گوندوگان در وست فالن را به عنوان یکی از پیش شرط های ادامه همکاری اش با باشگاه دورتموند اعلام کرده بود.

اما با توجه به اینکه تلاش لواندوفسکی برای رفتن به بایرن به بن بست خورد و احتمالا او یک سال باقی مانده از قراردادش را نیز در دورتموند خواهد ماند، حالا رئالی ها امیدواری بیشتری برای به خدمت گرفتن گوندوگان دارند.

حتی اگر زردها امسال حاضر به فروش این بازیکن نشوند، احتمال اینکه گوندوگان در تابستان بعد راهی برنابئو شود، زیاد است. رئالی ها این بازیکن را به عنوان جانشین ژابی آلونسو در نظر دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4976
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 7981
بازدید ماه : 7893
بازدید کل : 412639
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1