آس : ايبرا ، هدف اول خط حمله
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ايبراهيموويچ مي خواهد راهي رئال مادريد شود تا تبديل به يكي از پازلهاي تركيب جديد رئال مادريد با كارلو آنجلوتي شود . او شيفته مربي ايتاليايي است و كارلتو نيز علاقه خاصي به مهاجم سوئدي دارد . زير نظر آنجلوتي ، ايبرا در پي اس جي فصل فوق العاده اي داشت . هر دويشان توانستند كه با كمك هم ، تيم پاريسي را به سطح اول فوتبال اروپا و فرانسه برسانند و پس از 20 سال پي اس جي را قهرمان ليگ كنند و در آستانه حذف كردن بارسلونا از چمپيونزليگ قرار بگيرند . 
ايبرا براي اولين بار در دوره فوتبالش حاضر شده كه از دستمزدش كم كند . او در پارك پرينسيپ سالي 14 ميليون يورو دستمزد مي گيرد . در سن 31 سالگي ، چالش بزرگ زلاتان را مي توان بردن چمپيونزليگ دانست و مسلما او مي داند كه در رئال مادريد همه اميدها به بردن دهمين چمپيونزليگ است و اميدوار است كه زير نظر مربي محبوبش بتواند اين جام را بالاي سر ببرد . 
پي اس جي سال گذشته براي خريدنش به ميلان 21 ميليون يورو داد . در آن زمان براي روسونري ها خلاص شدن از دستمزدش حائز اهميت بود . در اولين صحبت ها ،‌باشگاه پاريسي او را " غير قابل فروش " دانستند اما ديروز ،‌پس از پيوستن كاواني به پاريس ، ده لائورنتيس ، مدير ناپولي گفت :" ايبرا با باشگاهي ديگر به توافق رسيده است " و قرار نيست كه زوج كاواني شود . هيچ بعيد نيست كه آن باشگاه ، رئال مادريد باشد . 

زلاتان ، يك عجيب و غريب با توان بي نظير
" خيلي وحشي بودم . نمي توانستم اعصابم را كنترل كنم . " اين توصيف زلاتان ابراهيموويچ از كودكي خود در روسنگارد است ، محله اي كثيف در مالمو . پدرش ،‌سفيك كه بوسنيايي بود ، مي خواست كه بوكسور شود ، مثل عموميش ساباهوديم . اما دو سال پس از تولد زلاتان ، مادرش ، يوركاي كروات از سفيك جدا شد . پدرش هميشه مست الكل بود و زلاتان با عصبانيت پدرش را ترك كرد . نحوه اعلام سركشي او با دزدي دوچرخه ها و خودرو ها بود . اولين ورزش او تكواندو بود كه كمربند مشكي را گرفت اما پاهايش بيشتر توپ مي خواستند . البته در اين مدت شخصيتش عوض نشد . يكي از خالكوبي هاي بدنش اين است :"‌فقط خدا مي تواند در موردم قضاوت كند . " 
فوتبالش را در مالمو شروع كرد . ماتيسن ، كاپيتان آن زمانش مي گويد :"‌عامل دردسار بود . همه او را يك ستاره مي دانند اما من هنوز چنين نظري ندارم . " ونگر در آرسنال به سراغش آمد . اما خود اين بازيكن نخواست :" من براي هيچ تيمي تست نمي دهم . "‌در سال 2001 با 7.8 ميليون يورو به آژاكس رفت . در آن جا سه سال درخشيد و دو ليگ هلند ،‌يك جام حذفي و يك سوپركاپ برد . اما خيلي زود جنجال هايش شروع شد . پس از درگيري با فن در فارت ، آژاكس را ترك كرد . 
در سال 2004 با 25 ميليون يورو به يووه پيوست . با زبينا درگير شد اما رابطه خوبي با كاپلو داشت . در تابستان 2006 در پي كالچيوپولي ، با 24.8 ميليون يورو به اينتر رفت . سه اسكودتو برد كه يكي با مورينيو بود و دو تا سوپركاپ . سپس بارسا برايش 69.5 ميليون يورو هزينه كرد . در آن جا با پپ مقايسه كرد . در ابتدا او را " فيلسوف " مي خواند . اما پس از بازي با ويارئال رابطه شان شكراب شد و حسابي با هم درگير شدند . با يك سوپركاپ و يك ليگ در بارسا راهي ميلان شد . در ابتدا به ساچي توپيد و سپس درگيري شديدي با انيوو داشت . يك اسكودتوي ديگر را برد و راهي پي ا جس شد . با كارلتو كه به زعم ايبرا مربي بزرگي است ،‌بهترين آمار دوران فوتبالش را با 35 گل داشت . هر چند كه مي خواست شماره 10 نه نه را داشته باشد اما باز هم آمار گلزني بسيار خوبي داشت . يكي از بهترين لحظات فصل گذشته اش گل برگرداني بود كه به انگليس از فاصله 25 متري دروازه زد . او در ايتاليا دو بار اقاي گل شد و در فرانسه يك بار . انتقالاتش 170.6 ميليون يورو خرج داشته است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 12:18 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8866
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11871
بازدید ماه : 11783
بازدید کل : 416529
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1