بکام آماده خرید باشگاهی درلیگ ام.ال.اس: مقصد میامی است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

بکام آماده خرید باشگاهی درلیگ ام.ال.اس: مقصد میامی است

سایت کریس رونالدو لیو مسی- چیزی که به طور قطع مشخص است این است که دیوید بکام، ستاره سابق تیم ملی انگلیس تمایل زیادی دارد تا در لیگ ام.ال.اس یک باشگاه فوتبال داشته باشد.

روز سه شنبه رسانه های مختلف خبری اعلام کردند که دیوید بکام به زودی و به صورت رسمی از آرزویش برای داشتن باشگاهی در لیگ ام.ال.اس پرده برخواهد داشت و تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارند که مکان وشهر مورد نظر بکام، میامی است.

یک ماه پیش بکام در میامی با مقامات محلی این شهر دیدار کرد تا اطلاعات بیشتری راجع به شرایط ساخت یک باشگاه دراین شهر کسب کند. بکام در سفر به میامی، مارسلو کلائوره، یک میلیاردر بولیویایی که 4 سال پیش تلاش نافرجامی در ساخت یک باشگاه در میامی با همکاری باشگاه بارسلونا داشت، را درکنار خود می دید.

روز سه شنبه بکام در گفتگو با روزنامه سان به این نکته اشاره کرد که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد باشگاهی درمیامی رابرزبان خواهد آورد.

بکام در مورد برنامه هایش دراین باره گفت:« شاید تا چند ماه دیگر این اتفاق رخ دهد ولی این موضوع مهمی است. این تصمیم مهمی است . من یک باشگاه خواهم داشت و آن را مدیریت خواهم کرد. به شدت احساساتی شده ام.»

در یکی از بندهای قرارداد بکام با باشگاه لس آنجلس گلکسی درج شده بود که بکام می تواند تحت برخی شرایط مالک یک باشگاه در لیگ ام.ال.اس شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7429
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10434
بازدید ماه : 10346
بازدید کل : 415092
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1