زلاتان: دلیلی برای ترک پاریس سن ژرمن ندارم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

زلاتان: دلیلی برای ترک پاری سن ژرمن ندارم

بعد از انتقال 63 میلیون یورویی کاوانی به پی اس جی، شایعاتی در مورد نارضایتی زلاتان و تصمیم او برای جدایی از این باشگاه منتشر شده بود

سایت کریس رونالدو لیو مسی - زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، شایعات اخیر در مورد جدایی اش از این باشگاه بعد از حضور ادینسون کاوانی را رد کرد.

این ستاره سوئدی با به ثمر رساندن 30 گل و دادن 10 پاس گل در 34 دیدار فصل گذشته، نقش مهمی در قهرمانی تیمش لوشامپیونا ایفا کرد اما بعد از انتقال 63 میلیون یورویی کاوانی به پی اس جی، شایعاتی در مورد نارضایتی زلاتان و تصمیم او برای جدایی از این باشگاه منتشر شد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من هیچ دلیلی برای جدایی ندارم. من برای پی اس جی بازی می کنم و به جدایی فکر نکرده ام. باید در مورد جزئیات با باشگاه صحبت کنم اما چیز مهمی برای گفتن وجود ندارد.

چنین شایعاتی در هر تابستان منتشر می شود. رسانه های من را باشگاه های مختلف اروپایی منتقل می کنند.

من با پی اس جی قرارداد دارم اما هنوز با رئیس باشگاه ملاقات نکردم. هنوز دو سال از قرارداد من باقی مانده و با توجه به اینکه من یک حرفه ای هستم، می خواهم تا پایان قراردادم اینجا بمانم."

زلاتان معتقد نیست که با خرید کاوانی جایگاهش مورد تهدید قرار گرفته و از اینکه در فصل پیش رو زیر نظر لورن بلان بازی خواهد کرد، هیجان زده است.

" من قبلا با کاوانی بازی نکرده ام. مانند دگر بازیکنان، باید به بازی در کنار هم عادت کنیم. او باید با تیم، باشگاه و شهر آشنا شود. او خرید خوبی برای ما بود.

من بلان را پیش ازاینکه به پاری سن ژرمن بیاید، می شناختم. من در طول یورو 2012 او را ملاقات کردم و همین طور چند بار دیگر. باشگاه برای او جدید است و ما باید برای فصل آینده آماده شویم. ما باید از خودمان شناخت پیدا کنیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم. مطمئنم که او در پاریس موفق می شود."

در این تابستان موناکو با خریدهایی که انجام داده، حسابی سر و صدا به راه انداخته و زلاتان هم معتقد است که تیم رانیری رقیب سرسختی خواهد بود.

" مطمئنم که موناکو رقیب بزرگی است. آنها پروژه بزرگی دارند. تفاوت ما با آنها این است که ما یکی دو سال جلوتر هستیم.  

در مورد رقابت من و فالکائو بقیه باید نظر بدهند. مسئله کلیدی برای من کسب پیروزی با تیم است. من ترجیح می دهم که در این مورد صحبت کنند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:زلاتان,پاریس سن ژرمن,کاوانی,پی اس جی,, ] [ 13:8 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10534
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13539
بازدید ماه : 13451
بازدید کل : 418197
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1