قهرمانی در جام جهانی بسیار سخت است ...


    به گزارش سایت فیفا، اسپانیا چهار سال قبل در آفریقای جنوبی قهرمان جهان شد و سال گذشته با قبول شکست در برابر برزیل به نائب قهرمانی رقابت های جام کنفدراسیون ها رسید. اکنون راموس 28 ساله نیز از قصد یارانش برای دفاع از عنوان قهرمانی می گوید. 

    وی در گفت و گویی با سایت رسمی فیفا گفت: "ما پیشتر برای جام کنفدراسیون ها در برزیل بوده ایم. فوتبال همیشه به شما شانس این را می دهد که کارهای گذشته خود را جبران کنید و انتقام بگیرید. ما قهرمان فعلی جهان هستیم و انتظارات از ما بسیار بالا است. همیشه فرصت قهرمان شدن وجود دارد اما قهرمانی در جام جهانی بسیار سخت است."

    راموس که پیشتر همراه با رئال مادرید به قهرمانی لیگ قهرمانان اورپا رسیده است و اکنون به عنوان سفیر یونیسف برگزیده شده است، در ادامه صحبت هایش افزود: "حضور در جام جهانی همیشه یک رویا است و بودن این رقابت ها در برزیل به جذابیت آن می افزاید. جایی که یک تیم با شخصیت را دارد که همیشه در جمع مدعیان است." 

    این مدافع رئال مادرید که از سال 2005 تا کنون بیش از 115 بار پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن کرده است، در مورد گروه کشورش و هم گروهی با تیم هایی چون هلند و شیلی گفت: "مهم ترین نکته این است که به مراحل پایانی راه یابیم. در گام اول با تیم هایی فوق العاده ای چون هلند، شیلی و استرالیا هم گروه هستیم و برای رسیدن به مراحل آخر مانند نیمه نهایی و فینال ابتدا باید این تیم ها را شکست دهیم. ما باید یک بازی خوب را ارائه دهیم و این می تواند تنها رمز موفقیت ما باشد. سخت کار کردن باعث آمادگی می شود و آماده بودن می تواند به شما شخصیت دهد و باعث موفقیت شما شود."

 



تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 11:51 | نویسنده : |


پیروزی قاطع در شب بازگشت مصدومان ...


    تیم ملی پرتغال در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از سفر به برزیل برای حضور در جام جهانی 2014، در مقابل جمهوری ایرلند قرار گرفت که در پایان با نتیجه قاطعانه 5-1 حریف خود را شکست داد. در این دیدار په په، کریستیانو رونالدو و رائول میرلس نیز به میدان رفتند. بدین ترتیب پرتغالی ها در آستانه شروع جام جهانی به یک پیروزی شیرین و روحیه بخش دست پیدا کردند و بازگشت مصدومان این تیم در چند روز مانده به دیدار مقابل آلمان، خوشحالی آنها را کامل کرد.

 



تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 11:48 | نویسنده : |


برای تکرار موفقیت بسیار پرشور هستیم ...


    کاپیتان لاروخا گفت: "اسپانیا به عنوان مدعی آشکار به جام جهانی می رود، که یعنی مسئولیتی روی دوش بازیکنان خواهد بود. می دانیم که دستیابی به این راحت نخواهد بود، چون تیم هایی هستند که فوتبال واقعاً خوبی ارائه می کنند و در کنار اسپانیا مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند؛ تیمهایی مثل آلمان، پرتغال، آرژانتین، برزیل و هلند."

    بنا به گفته های کاسیاس، شاگردان دل بوسکه آماده اند تا با چالش دفاع از عنوان قهرمانی در جهان و تبدیل شدن به اولین تیمی که دو قهرمانی متوالی در اروپا و جهان به دست می آورد روبرو شوند. همچنین آنها در صورت قهرمانی در برزیل، به اولین تیم اروپایی تبدیل خواهند شد که در آمریکای جنوبی به مقابل قهرمانی می رسد. "من دوست دارم تا جایی که ممکن است به همراه تیم ملی کشورم پیش بروم و از عنوان قهرمانی که چهار سال پیش در آفریقای جنوبی فتح کردیم، دفاع کنم. می دانیم که کار آسانی نخواهد بود، اما ما تیمی هستیم که با چالش های بزرگ اخت شده است و ما در مورد تلاش برای تکرار موفقیت بسیار پرشور هستیم."

    کاسیاس همچنین در مورد تحول نقش خود در تیم ملی اسپانیا در طول سالها حضورش در این تیم صحبت کرد و گفت: "وقتی به مدت 15 سال برای تیم ملی بزرگسالان بازی می کنید، به این معنی است که وقتی وارد تورنمنتی می شوید، آماده تر از سایر هم تیمی های خود خواهید بود، چرا که تجربه بیشتری در این سالها کسب کرده اید."

    دروازه بان رئال مادرید توضیح داد: "به این معنی است که می توانید توصیه کنید و مشاوره دهید و در مورد تجارب گذشته خود با سایر بازیکنان صحبت کنید."

 



تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 11:46 | نویسنده : |

 عصر امروز سرخیو راموس در یک کنفرانس مطبوعاتی در کوریتیبا برزیل شرکت کرد تا خود را به عنوان سفیر جدید سازمان یونیسف معرفی کند.



تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 11:35 | نویسنده : |


نمی توانم تا شروع رسمی بازیها صبر کنم ...


    به گزارش گل، لوکا مودریچ به هواداران تیم ملی کروواسی اطمینان داده است که برای بازی اول تیمش در جام جهانی در برابر برزیل کاملاً آماده است. لوکا مودریچ خلاق و ایوان راکیتیچ دو بازیکن محوری در خط هافبک کروواسی نیکو کواچ هستند که  پیش از شروع تمرینات استراحت بیشتری نسبت به بقیه بازیکنان این تیم داشتند. لوکا که در این فصل توانست در کنار رئال مادرید فاتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا شود، اطمنان داده است که آمادگی مناسبی برای شروع بازیها دارد.

    مودریچ در همین رابطه به خبرنگاران گفت: "من احساس خوبی دارم، من در سلامتی به سر می برم و این اهمیت دارد که تمریناتم را به خوبی انجام داده ام. من بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان چند روزی استراحت کردم و این شانس را داشتم که ذهنم را بر روی تیم ملی متمرکز کنم، من آماده هستم، مشتاق هستم و نمی توانم تا شروع رسمی بازیها صبر کنم."

    مودریچ در ادامه افزود: "به صورت انفرادی، ما یک گام بزرگ رو به جلو برداشته ایم و میخواهیم ببینیم که در این تورنمنت تیم تا کجا پیشروی خواهد کرد، ما در یورو 2012 بسیار خوب بازی کردیم، فقط کمی دچار بدشانسی شدیم. بعد از آن در مرحله مقدماتی جام جهانی مشکلات زیادی داشتیم، ولی من فکر می کنم که در این جام جهانی ما می توانیم بسیار بهتر باشیم و به اولین هدف خودمان که صعود از گروه است دست پیدا کنیم."

 



تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 11:33 | نویسنده : |


تصمیم کوستا مرا شگفت زده کرد اما باید به او احترام گذاشت ...


    می توانم اینجا یک اعتراف کنم؟ "البته."

    ببین، من دیروز با هیجان بسیار در مورد مصاحبه ای که قرار است بین من و شما انجام شود برای پسرم سخن گفتم، و او درک نمی‌کرد که چرا من اینقدر هیجان زده هستم. من مطمئن هستم او فکر می‌کرد اگر این مصاحبه با مسی یا رونالدو بود، هیجان انگیزتر می‌شد. چقدر او جدی است؟ و حق او چه جور تنبیه است؟ "نه، مرد. موقعیت بسیار آسانی است (با خنده). به او ویدیوهایی که من بازی کرده‌ام را نشان بده تا بتواند تصمیم بگیرد. اگر آن‌ها را نداری، با همکار من صحبت کن تا او برای تو DVDها را بفرستد."

    شما سه ساعت است که مصاحبه می‎‌کنید و هنوز بشاش هستید، چگونه اینکار را می‌کنید؟ "این کار من است و خسته کننده نیست. اگر می‌خواهی یک راز را به تو بگویم... من اینکار را فقط هر چهار سال یکبار انجام می‌دهم."

    همین الان که اینجا بودید به یک نسخه از مجله AS نگاه می‌کردید و در مورد ژاوی گفتید... "بله، او بازیکن اصلی است، او کسی است که ما می‌خواهیم در مورد او صحبت کنیم. من این را دوباره می‌گویم. ژاوی را دوست دارم. او عالی است. من بارسلونا را به خاطر ژاوی و همچنین مسی و اینیستا دوست دارم. آن‌ها مرا یاد زمانی که در سانتوس با زیتو، کوتینیو، په په و ... بودم می‌اندازند."

    عکس دیگو کوستا بر روی صفحه اصلی ما بود، یک برزیلی که برای اسپانیا بازی می‌کند. این شما را سوپرایز می‌کند؟ "این مرا سوپرایز می‌کند که بازیکنی در این اندازه، هیچوقت شانس بازی برای برزیل را، قبل از این، از دست نداده بود. و چیزی که اینجا اهمیت دارد این است که به تصمیم او احترام بگذاریم. او نیاز دارد جایی باشد که احساس راحتی می‌کند و این راحتی با اسپانیا است. او این شانس را داشت تا انتخاب کند چرا که دو ملیتی بود و تنها چیزی که من اکنون می‌خواهم این است که مقابل برزیل خوش شانس نباشد."

    چه چیزی دوست دارید در جام جهانی ببینید؟ "بارسا"

    آیا منظورتان اسپانیا است؟ "البته، اما چیزی که من می‌بینم این است که اسپانیا می‌خواهد شبیه بارسا بازی کند. بارسلونا تیمی است که پشت اسپانیا قرار دارد. در واقع، هشت بازیکن از بارسا در ترکیب هستند. آن‌ها سبک بازی خود را دارند. این تیمی است که مرا یاد بسیاری از تیم‌هایم می‌اندازد."

    دیگر دوست دارید چه ببینید؟ "بیش از همه، آلمان. آن‌ها خوب هستند. این دو تیم را می‌خواهم ببینم."

    آیا آرزو داشتید اکنون فوتبال بازی می‌کردید؟ "البته، همیشه اینگونه بوده است."

    هنگامی که بازی می‌کردید هم این آرزو را داشتید، یا زمانی که بازنشست شدید این اتفاق افتاد؟ "نه، من همیشه آرزوی فوتبال بازی کردن را داشته ام ولی، رویاها اکنون متفاوت هستند."

    چگونه؟ "ببینیند، وقتی بازی می‌کردم آرزوی این را داشتم که در زمین باشم و گل بزنم. همیشه به هم تیمی‌هایم می‌گفتم که چه کاری کنند، یا با کسی جر و بحث می‌کردم، همیشه خواستار توپ بودم."

    و اکنون؟ "اکنون خواب می‌بینم که در ماکارانا هستم و گل می‌زنم سپس از خواب بیدار می‌شوم. احمقانه است، نه؟"

    نه اصلاً. و بابت این روانکاوی ببخشید ولی، آیا گل هایی که به ثمر می‌رسانید (در رویاهایتان) گل‌هایی هستند که شما به ثمر نرسانده‌اید؟ "منظورتان چیست؟"

    مثلا در خواب از نیمه زمین گل می‌زنید یا ماژارکوویچ را دریبل می‌زنید و توپ را اینبار گل می‌کنید (اشاره به دریبل فوق‌العاده پله به دروازه بان اروگوئه و در پی آن گل نکردن دروازه خالی)... "نـه، آن توپ هنوز هم از کنار دروازه بیرون می‌رود." (با خنده)

    دلتان برای چه چیزی از فوتبال تنگ شده است؟ "چیزی که عوض شده است شیوه بازی است. اکنون همه چیز درباره بردن است و مردم فوتبال زیبا را فراموش کرده‌اند. بدترین چیز در مورد فوتبال تجاری شدن آن است. "

    بگذارید از این حرف بزنیم، شما زمانی که به طور شگفت انگیزی معروف شدید بسیار جوان بودید و نیمار اکنون مانند شماست. چه نصیحتی به او می‌کنید که راه خود را گم نکند؟ "من بسیار خوش شانس بودم چون، پدر من یک بازیکن فوتبال بود و او همه چیز را به من می‌گفت. و این هنگامی که در 17 سالگی در جام جهانی بازی می‌کردم بسیار به من کمک کرد. او از من حمایت بسیاری کرد و همیشه چیز برای من عادی پیش رفت.  معروفیت می‌تواند خطرناک باشد اما، خانواده بسیار مهم است ولی، اکنون مشکل دیگری است. مطبوعات و شبکه های اجتماعی. در دوران من این چیزها وجود نداشت اما اکنون، بازیکنان، هنرمند، مدل، نقاش و ... هستند و همه چیز را با هم انجام می‌دهند. این تفاوت بزرگ زمان ما بود."

    شما بچه بودید هنگامی که "ماراکونزا" اتفاق افتاد (شکست برزیل مقابل اروگوئه در سال 1950) و شما گفتید پدرتان گریه می‌کرد. چکونه خود را برای این جام جهانی آماده کرده اید؟ "ما در سال 1970 در مرحله 1/4 انتقام گرفتیم. زخم آن التیام پیدا کرد، با این وجود دوست دارم دوباره فینال را مقابل اروگوئه تکرار کنیم. این بازی می‌تواند به داستان پایان دهد."



تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 11:25 | نویسنده : |

عواقب سر و صدا کردن دو هوادار ایتالیایی هنگام مصاحبه پل اسکولز (فوق العاده جالب)


دانلود - لینک مستقیم (1,53 mb)


 



تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393 | 11:23 | نویسنده : |


تمرینات تیم ملی در برزیل ادامه دارد ...


بقیه عکسها در ادامه مطلب >>>



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1393 | 12:35 | نویسنده : |
تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1393 | 12:24 | نویسنده : |


بازگشت او بهترین اتفاق ممکن بود ...


    رونالدو روز یکشنبه نیز به همراه سایر اعضای تیم تمرین کرد تا در آستانه جام جهانی، نگرانی ها در مورد وضعیت مصدومیت او کاهش یابد. و اکنون ویرینیا، خوشحالی خود از بازگشت بهترین بازیکن جهان را ابراز کرده است.

    این هافبک گفت: "برای ما مهم است که بدانیم کریستیانو چقدر اهمیت دارد. حضور او در تیم ملی، به بازیکنان دیگر روحیه می دهد. برای ما و تیم ملی پرتغال بودن او خیلی مهم است، چون او بازیکن دیگری است که به تیم کمک خواهد کرد."

    پرتغال بدون رونالدو در دیدار های دوستانه خود پیش از جام جهانی به زحمت افتاده است و حاصل کار آنها یک تساوی 0-0 مقابل یونان و یک پیروزی با گل دقیقه آخر مقابل مکزیک (1-0) بوده است.

    ویرینیا می گوید که بازگشت رونالدو بهترین اتفاق ممکن بوده است: "احساس می کنم که می توانم به تیم کمک کنم. اگر نمی توانستم این کار را بکنم، احتمالاً نباید اینجا می بودم.

    در مورد کریستیانو رونالدو، فکر می کنم آخرین جلسه تمرینی جواب سؤالاتی که همه داشتند را داد. فکر می کنم این تمرینات نشان داد که او برای کمک به تیم آمده است و همه ما از این موضوع خوشحالیم. امیدواریم همه چیز به همین ترتیب پیش برود و بازگشت او به تیم انتظارات را از پرتغال بالا نبرد. معتقدم که این بهترین اتفاقی بود که در چند روز اخیر می توانست رخ دهد."

 



تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 23:6 | نویسنده : |


رؤیای یک جام جهانی فوق العاده را داریم ...


    دی ماریا گفت: "اینکه چه کسی بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد انتخاب خود ما بود و ما مسی را انتخاب کردیم. امیدواریم او جام جهانی فوق العاده ای داشته باشد. او بازیکن فوق العاده ای است و به عنوان یک انسان، یک دوست عالی و یک هم تیمی بسیار خوب است. او کاپیتان بزرگی است. همه ما می خواهیم که تیم خوب پیش برود. اعضای تیم بسیار متحد هستند و برای رسیدن به اینجا به سختی کار کرده ایم. می خواهیم این راه را تا آخر ادامه دهیم. من همان داستان را دوباره می گویم [در مورد اولین ملاقات با مسی]. وقتی ما به المپیک رفتیم و او را دیدم، بسیار قوی بود. همه در مورد لئو صحبت می کردند. او قبلاً هم یک بازیکن خطرناک بود و من در زمین، کنارش بودم. من از اینکه او هم تیمی من است، خوشحالم. دوستانم همیشه به من می گویند که بسیار خوش شانس هستم که در کنار مسی و کریستیانو بازی می کنم. اما با گذشت زمان به این موضوع عادت کرده ام. اکنون برای من بازی کردن در کنار آنها طبیعی جلوه می کند. آنها بدون شک دو بازیکن فوق العاده اند، و خوشبختانه هم تیمی های من هستند."

    همچنین از دی ماریا سؤال شد که وقتی با مسی در یک تیم بازی می کند، چه تغییراتی در بازی اش به وجود می آید، اما او اظهار داشت که هیچ تفاوتی نمی کند. "من بازی همیشگی خود را انجام می دهم و از عقب و جلوی زمین به تیم کمک می کنم. تلاش همگانی است. همه باید وظیفه خود را انجام دهند. ایده تیم این است که با یک شدت حمله و دفاع کند و ما روی این موضوع کار می کنیم. ما بهترین ها را می خواهیم و چیزی را در زمین باقی نمی گذاریم. ما رؤیای یک جام جهانی فوق العاده را داریم. اما اگر از من می پرسید، من بیشتر عناوین تیمی را به جوایز فردی ترجیح می دهم. ما از جام جهانی گذشته درسهای زیادی گرفته ایم. شما از اشتباهات درس می گیرید. می خواهم به خودم فشار بیاورم تا رشد کنم. برخی چیزها آنطور که مردم انتظار داشتند پیش نرفت، اما حالا برای پاسخگویی یک جام جهانی دیگر داریم. امیدوارم همه چیز طبق انتظار ما پیش برود."

    دی ماریا جزوی از تیم رئال مادرید بود که فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شد و اکنون دی ماریا می گوید با اینکه این دو تورنمنت متفاوت هستند، اما قهرمانی در جام جهانی می تواند همان لذت را داشته باشد. "این درست است که خیلی خوشحالم و از تمام اتفاقاتی که افتاد راضی ام. آن یک شب رؤیایی بود که شما همیشه انتظارش را می کشید و کسانی که دوستشان دارید را به یاد می آورید، کسانی که همیشه به شما کمک کرده اند. من به خاطر داشتن این خانوداه و دوستان، قدردان خدا هستم. اگر شما به خود باور داشته باشید، اگر برای رؤیایتان بجنگید، بالاخره روزی به آن دست پیدا می کنید. اما حالا حواس من به جام جهانی است. این چیزی است که از بچگی و از زمانی که با دوستانم فوتبال بازی می کردم، رؤیایش را داشته ام. و از تعقیب این رؤیا دست برنخواهم داشت."

 



تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 23:0 | نویسنده : |


به فکر خرید مهاجمی جوان هستیم ...


    کاسیاس و دیگو لوپز: "ما در این مورد فکر نکرده ایم چرا که از وقتی ما در فینال پیروز شدیم، همه به تعطیلات رفتند. کاسیاس از ماندن در اینجا بسیار خوشحال است و ما هم خوشحالیم که او می ماند."

    در وقت های اضافی فینال لیسبون به چه فکر می کردید؟ "خیلی به یاد ندارم. من به بازی فکر می کردم. داستان های مثبت و منفی زیادی وجود دارد. این شبیه فینال 94 آمریکا نبود، وقتی که ما در مقابل نیجریه به این فکر بودیم که چگونه می توانیم صحیح و سالم به ایتالیا برگردیم! من در لیسبون به چنین چیزی فکر نمی کردم."

    آیا ترکیب تیم با توجه به چالش های پیش رو تقویت خواهد شد؟ "من نگران نیستم، فکر می کنم اگر بتوانیم ترکیب فعلی را تقویت کنیم، این کار را خواهیم کرد. اگر نه، من از ترکیبی که دارم، بیش از حد راضی ام."

    آیا باشگاه با کادر پزشکی تیم ملی پرتغال صحبت کرده است؟ "نه صحبت نکرده ایم، اما با خود کریستیانو چرا. یک هفته پیش حال او خوب بود و تمرینات انفرادی را دنبال می کرد. در این یک هفته او به بهترین فرم خود بازخواهد گشت."

    آیا هدف فعلی شما برای فصل بعد فتح تمام 6 عنوان قهرمانی ممکن است؟ "ما شانس فتح هر 6 عنوان قهرمانی را داریم اما این آسان نخواهد بود. ما دو هدف داریم. رقابت طلب بودن چیزی است که ما می خواهیم."

    آیا دی ماریا می تواند از رئال مادرید جدا شود؟ "فکر می کنم دی ماریا می داند که همه دوستش دارند. رئیس او را دوست دارد، باشگاه و هواداران هم به همین ترتیب. فکر می کنم او این را می داند."

    آنچلوتی به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا: "در حال حاضر من از کار کردن به طور روزمره خوشحالم. می خواهم در تیم باشگاهی به کارم ادامه دهم. من در رئال مادرید خوشحالم. مادرید را دوست دارم و دوست دارم که برای مدتی طولانی اینجا بمانم. به عنوان یک ایتالیایی، این یک تفکر آرمانی است."

    تقویت خط هافبک تیم: "فکر می کنم باید این موضوع را به یاد بیاوریم که در این فصل ما خدیرا را در اختیار نداشتیم، کسی که به خوبی ریکاوری کرد و به جمع ما بازخواهد گشت. با بازگشت او سطح خط میانی ما بالا خواهد رفت. بعد از آن خواهیم دید. او بازیکن بزرگی است."

    موراتا: "بازیکنان می خواهند دقایق بیشتری به میدان بروند و باشگاه موافق است. اگر او بتواند فرصت بازی کردن به دست آورد، خوب است که برای یک سال این شانس را داشته باشد. اگر موراتا برود ما به فکر خرید مهاجمی مشابه به کاراکتر او خواهیم بود، یک مهاجم جوان."

    رئال مادرید کاستیا: "ما از سقوط این تیم راضی نیستیم، به خصوص بعد از اینکه آنها از شروعی بد در ابتدای فصل، وضعیت خود را بهبود بخشیده بودند."

    فینال ایتالیا - اسپانیا در جام جهانی: "فکر می کنم این اتفاق به سختی رخ دهد، به خصوص برای ایتالیا."

 



تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 22:55 | نویسنده : |


ارزش کنونی او 18 میلیون یورو است ...


    به گزارش Aدیگو سیمئونه به دنبال آن است تا با خرید مهاجم سابق رئال مادرید تیمش را برای فصل بعد تقویت کرده و او را جانشین کریستین رودریگز کند، بازیکنی که انتظار می رود در تابستان از این تیم جدا شود.

    کایخون سال گذشته با مبلغ 10 میلیون یورو به ناپولی پیوست اما عملکرد فوق العاده او در سری آ قیمت کنونی او را تا 18 میلیون یورو نیز افزایش داده است.

    تیم هایی مثل آرسنال، موناکو، چلسی، بروسیا دورتموند هم از مشتریان این بازیکن 27 ساله به حساب می آیند؛ بازیکنی که در اولین فصل حضورش در ایتالیا، در 52 مسابقه برای ناپولی، 20 گل به ثمر رساند.



تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 22:52 | نویسنده : |

سایت ترانسفرمارکت از بین تیم هایی که موفق به کسب سهمیه حضور در جام جهانی نشده اند ترکیبی منتخب انتخاب کرده است که در بین آن ستاره های سرشناسی همچون؛ زلاتان ایبراهیموویچ، گرث بیل، آردا توران، نمانیا ماتیچ، روبرت لواندوفسکی و ... دیده می شوند.



تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 15:29 | نویسنده : |

شهروندان شهر Guarulhose برزیل با این بیلبورد زیبا به تیم‌ملی فوتبال کشورمان خوش‌آمد گفتند.



تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 15:25 | نویسنده : |


در رئال مادرید خواهم ماند ...


    زیدان عصر امروز در پایان دیدار کلاسیک میان پیشکسوتان رئال مادرید و اینتر میلان، در گفتگو با La  Sextatelevision اظهار داشت: "در حال حاضر من اینجا هستم و در رئال مادرید به کارم ادامه خواهم داد. خواهیم دید که چه می شود... من از اولین تجربه مربی گری ام لذت می برم – کاملاً شبیه بازی کردن نیست اما از آن لذت می برم."

    این خبر برای باشگاه و هواداران رئال مادرید به مانند یک زندگی دوباره بود، کسانی که با توجه به علاقه مندی باشگاه هایی چون بوردو و موناکو، نگران بودند زیزو در جایی دیگر به دنبال کسب تجربه مربیگری برود.



تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 15:23 | نویسنده : |


پیش به سوی مهمانی جام جهانی ...


    عمر مومانی با کشیدن تصاویری از کریس رونالدو، لیونل مسی، ماریو گوتزه، ماریو بالوتلی، وین رونی، سرخیو راموس و نیمار به پیشواز جام جهانی رفته است. نکته جالب کشیدن تصویری از ماریو بالوتلی در کنار یک خوک می باشد که اشاره به این دارد که ماریو بالوتلی از یک بچه خوک نگهداری می کند.

 


تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 15:19 | نویسنده : |


همه به خوبی بازی کردیم و شبی آسان برای خود رقم زدیم ...


    فرانسه دیشب موفق شد طی دیداری دوستانه، 8 بر صفر، تیم ملی جامائیکا را در هم بکوبد و اکنون کریم بنزما از اینکه با گلزنی به استقبال جام جهانی می رود، اظهار خوشحالی کرده است. به گزارش Four Four Two، در جشنواره گل خروس ها، کریم بنزما، بلیز ماتوئیدی و آنتونیو گریزمان توانستند هر یک دو گل به ثمر برسانند تا به همراه تک گل های یوهان کابایه و الیویه ژیرو، روحیه این تیم را قبل از جام جهانی، دوچندان کنند.

    مهاجم رئال مادرید در این باره به کانالی تلویزیونی در فرانسه، چنین گفت: "همه به خوبی بازی کردیم و دیداری آسان برای خود رقم زدیم. گلزنی و برد برای روحیه مان بسیار خوب است. حس خوبی از گلزنی پیدا کردم و اعتماد به نفس ام بالاتر رفته است."

گ    فتنی است فرانسه در گروه پنجم رقابت های جام جهانی، با هندوراس، سوئیس و اکوادور هم گروه است و اولین بازی خود را در 15 ژوئن در پورتو الگره برزیل، مقابل هندوراس، برگزار خواهد کرد. 

 



تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 15:15 | نویسنده : |
تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 15:13 | نویسنده : |


از شب قهرمانی در لیسبون چیزی به یاد ندارم ...


    مدافع چپ تیم ملی برزیل در رقابت های چام چهانی در صجبت هایی اذعان کرد که مردم و بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای او و یارانش در سلسائو احترام فوق العاده ای قائلند.

    به گزارش AS، مارسلو مدافع چپ تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی با این وب سایت خبری اذعان کرد که مردم و بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای او و یارانش در سلسائو احترام فوق العاده ای قائلند. "در اسپانیا همواره مردم به برزیل احترام می گذارند. من به خوبی مکالمه ام با ایکر کاسیاس را پس از فینال جام کنفدراسیون ها به یاد دارم که به من گفت که مسابقه آن شب نشان داد که چرا برزیل همواره حریف قابل احترامی برای او و مردم اسپانیا بوده است. ما در جام جهانی نماینده کشور و مردم برزیل هستیم و این فشار ها را بر تیم دو چندان خواهد کرد. هرچند که میزبانی نقاط مثبت بسیاری را نیز دارا است. برای مثال در جام کنفدراسیون ها هنگامی که هواداران در ابتدای مسابقه سرود ملی برزیل را می خواندند، شوری را در ما به وجود می آورد که انگار بازی را 1-0 آغاز می کردیم."

    مارسلو هم چنبن پیرامون فتح جام رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و شب به یادماندنی لیسبون نیز گفت: "صادقانه بگویم که از اتفاقات درون زمین آن شب چیزی را به یاد ندارم. زیرا وقتی گل سوم را به ثمر رساندم که تضمین کننده قهرمانی تیم بود لحظات زیادی را در ذهنم به یاد آوردم. من سال دشواری را پشت سر گذاشته بودم و فداکاری های زیادی را در زمین مسابقه انجام داده بودم و برای همین ها بود که پس از گلزنی برای لحظاتی واقعا نمی دانستم که چه کاری باید انجام دهم. قبل از مسابقه و در رختکن ایکر کاسیاس به من اعتماد به نفس زیادی داد و گفت که نقش کلیدی را در این مسابقه خواهم داشت. من بعد از گلزنی در آغوش او رفتم و باید بگویم که اشک هایم در آن لحظه کاملا ناخود آگاه جاری شد. ایکر از هر نظر یک برای همه یک الگو است و بی شک یکی از برترین نام ها در تاریخ باشگاه رئال مادرید است."

    وی سپس پیرامون رویارویی با لوکا مودریچ همبازی اش در تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار افتتاحیه رقابت ها نیز گفت: "لوکا بدون شک یکی از بهترین هافبک های جهان است اما کرواسی علاوه بر او ستارگان دیگری را نیز در اختیار دارد که به بازی در چنین مسابقات با شکوه و با اهمیتی عادت دارند و برای همین است که من اعتقاد دارم دیدار اول ما برابر کرواسی فوق العاده دشوار خواهد بود. من هیچگاه در جام های جهانی بازی نکرده ام اما با چیزهای که دیده و شنیده ام می دانم که در این رقابت ها هیچ بازی آسانی وجود ندارد."

 



تاريخ : دو شنبه 19 خرداد 1393 | 15:11 | نویسنده : |