مصاحبه کارلو آنچلوتی را پیش از بازی برابر ختافه را با هم می‌‌خوانیم.


 کریستیانو رونالدو

   "نمی‌‌توانم در مورد زندگی‌ خصوصی وی صحبت کنم. دوست ندارم زندگی‌ بازیکنانم را خارج از بازی کنترل کنم. او بازیکن حرفه‌ای است که به خوبی‌ روی تمرینات تمرکز می‌‌کند و همواره قبل و بعد از جلسات تمرینی هم به بدن سازی می‌‌پردازد. وی الگویی برای دیگران است. مخصوصا بازیکنان جوان تر. کیفیت بازی بسیار بالایی دارد و بسیار حرفه‌ای است."


ضربات آزاد

    "رونالدو در آن منطقه توانایی‌‌های زیادی دارد و وی اولویت اول خواهد بود. بعضی‌‌های دیگر را هم بیل می‌‌زند. و همینطور دی ماریا. ضربه آزاد زن اول رونالدو است و بعد از او هم دیگر بازیکنان."


سیستم بازی

   "ما در مورد سیستم بازی ایده‌ای داریم که بر کنترل توپ تمرکز می‌‌کنم. تلاش می‌‌کنیم که خیلی‌ سریع حمله کنیم و ما بازیکنانی که در ضّد حملات خوب هستند را در اختیار داریم."


ایارامندی

    "بازیکن بسیار خوبی‌ است که به تیم تعادل می‌‌کند و می‌‌داند که چطور بازی حریف را بخواند."


آیا ۱۰۰ میلیون یورو برای بیل و رونالدو سبب ایجاد فشار اضافه بر آنها خواهد شد؟

   "بر عکس. من کم‌ تر فشار را احساس می‌‌کنم زیرا می‌‌دانم که بازیکنان با کیفیتی در ترکیب خود دارم."


مصدومیت راموس

    "پس از بازی در استانبول خسته بود و می‌‌خواست که مطمئن شود به خوبی‌ در سالن بدن سازی ریکاوری می‌‌کند. مشکل به خصوصی ندارد. در لیست قرار می‌‌گیرد اما فکر نمی‌‌کنم که بتواند بازی کند."


آیا واران بازی می‌‌کند؟

   "برای بازی فردا حاضر نیست اما برای بازی با اتلتیکو در هفته آینده آماده است. یا حداقل الچه. همین قضیه در مورد کوئنترائو و مارسلو هم وجود دارد."


شروع خوب ناپولی

   "خیلی‌ خوب و با شخصیت تیمی بازی می‌‌کنند. بنیتز کار را به خوبی‌ انجام می‌‌دهد. شهر انتظار زیادی از آن باشگاه دارد که این به تیم انگیزه می‌‌دهد. می‌‌تواند سال خوبی‌ برای آنها باشد."


کوئنترائو

   "پروسه نرمال خوب را طی‌ می‌‌کند. به تیم ملی‌ پرتغال رفت که مصدوم شد و باید مطمئن شویم که ریکاوری می‌‌کند. هفته آینده با گروه تمرین می‌‌کند و فکر می‌‌کنم که برای بازی با الچه آماده باشد."


کاسیاس

   "بد شانس بود اما خوشبختانه مشکلی‌ مهمی‌ نیست. برای ۵ روز در تمرینات نخواهد بود اما امیدوارم که هفته آینده شرایطش رو به راه شود."


بازیکنان خط میانی که فردا فیکس خواهند بود؟

   "کمی شک دارم و فردا تصمیم نهایی‌ را خواهم گرفت. ترکیب تغییر زیادی نخواهد کرد. بازیکنانی داریم که زیاد بازی کردند و دوست ندارم که مصدوم شوند.  سیستم چرخشی برای جلوگیری از مصدومیت است."


بازی با ختافه

   "می‌ توانیم محکم تر بازی کنیم. وقتی‌ محکم تر بازی می‌‌کنیم موقعیت‌های بیشتری خواهیم داشت. در ویا رئال ما خوب بازی را شروع نکردیم و همچنین برابر گالاتاسارای. این چیزی است که ما باید در آن پیشرفت کنیم."


خدیرا

   "بازیکن با تجربه است که تاکتیک را به خوبی‌ می‌‌فهمد و شخصیت والایی دارد. خیلی‌ سخت تمرین می‌‌کند."


آیا واران برای بازی ۹۰ دقیقه آماده است؟

   "با وی برای جلوگیری از مصدومیت کار می‌‌کردیم. پروسه ریکاوری طولانی داشته است و شخصا با وی کار کردیم تا جلو مصدومیت‌های بیشتر را بگیریم. هر گاه آماده بازی باشد، ۹۰ دقیقه بازی می‌‌کند."


هماهنگی‌ بیل

   "مشکلی‌ نخواهد داشت. با هم تیمی‌هایش رابطه بسیار خوبی‌ دارد."




تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 23:31 | نویسنده : |

 

بقیه عکس ها + ویدئو در ادامه >>>

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 23:28 | نویسنده : |

زمان مورینیو, آرامش از رختکن رفته بود ...


    آلبیول، مدافع سابق رئال مادرید، فاش کرد فصل گذشته ژوزه مورینیو با چندین بازیکن تیم درگیری پیدا کرد. 

   "دشوار بود که آرامش را حفظ کنیم. ما به اهداف مان نرسیدیم و می دانستیم که مورینیو نخواهد ماند. بعضی از ما با او درگیری پیدا کردیم و بهترین اتفاق، پایان فصل بود. او یک شروع جدید داشت و بقیه هم می توانستند در مورد آینده شان تصمیم بگیرند. من هم باید تصمیم می گرفتم. به یک تغییر نیاز داشم زیرا از بازی خودم در زمین لذت می بردم. من به اندازه کافی بازی نمی کردم."

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 18:14 | نویسنده : |

 می خواهم در فینال جام جهانی مقابل برزیل بازی کنم.


    آنخل دی ماریا در مورد شایط تیم ملی آرژانتین که اخیرا به جام جهاین برزیل صعود کرده است ٰ گفت :" دوست دارم در فینال جام جهانی مقابل برزیل حاضر باشم . طبیعتا به عنوان میزبان آنخا بخت اول هستند . "

    وی افزود :" می دانیم که راه زیادی در پیش است . فشار در جام جهانی متفاوت است . افتخاری است که در تیم ملی به همراه هم تیمی هایم باشم . هر بار با مسی بازی می کنم ٰ بیشتر با هم هم هماهنگ می شویم . " وی در مورد شرایط هیگوائین در رئال هم گفت :" خیلی خسته شده بود . مطبوعات اذیتش می کردند . شاید به همین خاطر تصمیم گرفت که برود . "

    دی ماریا در مورد ماندن خودش در رئال گفت :" تصمیم گرفتم بمانم . برخی رفتند . می دانستم که در شرایط خوبی هستم و می توانم در آن جا بازی کنم . با لاوتزی صحبت کردم و به من گفت :" کجا می خواهی بروی ؟‌" مربی به هر کس که بهتر باشد ٰ بازی می دهد . بیل در تاتنهام زیاد بازی نکرده و به همین علت به نظرم از بقیه عقب تر است . "

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 18:11 | نویسنده : |

لیست اسامی بازیکنان رئال مادرید:


دروازه بانان: دیه گو لوپز، خسوس و توماس مجس

مدافعان: په په، راموس، کارواخال، آربیلوآ وناچو

هافبک: خدیرا، بیل، کاسمیرو، مودریچ، دی ماریا، ایسکو و ایارامندی

مهاجمان: کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، جسی و موراتا

جلسه بعدی از تمرینات:
فردا ساعت ۱۱:۰۰ ، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میباشد.

جلسه آینده از تمرینات:
دوشنبه ، ۱ مهر ۹۲ ساعت ۱۱:۰۰ در مجتمع ورزشی  رئال مادرید (پشت درهای بسته).
 
 


تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 18:2 | نویسنده : |

 فلورنتینو پرز, مدیر کل باشگاه رئال مادرید قرار است با 300 - 400 میلیون وام, برنابئو را بازسازی کند.


    فلورنتينو پرس رئيس باشگاه رئال برنامه دارد تا 400 ميليون يورو براي بازسازي استاديوم برنابئو هزينه کند.  مسئولان تصميم دارند تا براي اين استاديوم 85 هزار نفره سقف کشويي بسازند تا هواداران در برابر آفتاب شديد و يا بارش در امان باشند.همچنين برنامه ريزي شده تا سيستم تهويه هوا استاديوم را مجهز تر کنند.  پرس قصد دارد تا براي اين پروژه 300-400 ميليون يورو وام دريافت کند و پس از بازسازي سالانه 80 ميليون يورو پرداخت خواهد کرد.

 

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 14:31 | نویسنده : |

واران که 4ماه پیش مصدوم شده بود, حالا به حداکثر آمادگی رسیده.


    واران که ۱۳۳ روز پیش از ناحیه منیسک در زانو مصدوم شده بود ، امروز میتواند برای تیم اول رئال مادرید مقابل ختافه که بازیشان فردا میباشد نیز بازی کند.او هفته گذشته روز چهارشنبه  کار با توپ را آغاز و سپس توانست به تمرینات گروهی ملحق شود.

 

 

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 14:24 | نویسنده : |

 


متن مصاحبه کامل گوتی, بازیکن سابق رئال


 

    خوزه ماریا گوتیرز معروف به گوتی بر این باور است که خرید گرت بیل کار بزرگی بود و بازیکن ولزی می‌تواند بزرگترین همکاری لیگ را با رونالدو داشته باشد.

   وی در این باره اظهار داشت: بازیکنان زیادی با این قیمت برای فروش وجود نداشتند. بیل بهترین بود و خوشحالیم که به رئال مادرید آمد.

   وی ادامه داد: رونالدو و بیل یا مسی و نیمار؟ به نظر من رونالدو و بیل. وقتی کارها طبق برنامه پیش نمی‌رود آنها ابتکار عمل بیشتری دارند. این زوج واقعا سریع هستند.

 

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 14:21 | نویسنده : |

 

 


هافبک تازه وارد شیاطین سرخ باور دارد رونالدو اشتباهی بزرگی را مرتکب شده است.


    این ستاره بلژیکی که هفته گذشته نخستین بازی با پیراهن سرخ من یونایتد را تجربه کرد، اظهار داشت: "در مقایسه با اورتون، این‌جا بسیار متفاوت است. همه شرایط برای ارتقا دادن من به بازیکن بهتری مهیا است.“

    فلینی اضافه کرد: ”در میان بازیکنانی برتر و با کیفیت و تکنیکی حضور دارم که برای جا افتادن هر چه سریع‌تر من اهمیت نشان می‌دهند. آن‌ها با گذارندن زمان خود برای جواب دادن به سوال‌هایم و ارائه پیشنهادات به دردسر افتادند.“

    ”با تجربه‌گان رفتار فوق العاده‌ای داشته‌اند اما، دیگر بازیکنان نیز همین‌گونه بوده‌اند. همه چنین حسی دارند و از این بابت متشکرم. کاری کردند تا حس کنم در خانه هستم.“

    کریس رونالدو با امضا قراردادی طولانی مدت، به شایعه بازگشت پایان داد: ”اگر رونالدو صراحتا اعلام کرده که قصد آمدن به چنین مکانی را ندارد، برای او مایه تاسف است.“

    وی افزود: ” در باشگاه احساسی عالی دارم و هنگامی که می‌بینم هواداران کلاه گیس‌های فرفری را بر سر می‌کنند، خیلی خرسند می‌گردم. تماشای چنین لحظاتی خنده‌دار و در عین حال مایه مباهات است.“

 

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 12:47 | نویسنده : |

 

(خیلی وقت بود قیافه ونگرو انقد شاد ندیده بودیم...)

_______________________________________________________________________________________________________________________________

متن مصاحبه ی ونگر:

    "اوزيل در آرسنال به خوبي پذيرفته شده و خود را با شرايط تيم وفق داده است، او 24 سال سن دارد و بيش از 50 بازي ملي براي آلمان انجام داده است و هركس براي تيم ملي آلمان بازي كند، هميشه تحت فشار است."

    وي همچنين ضمن هشدار نسبت به انتظارات بالا از اوزيل گفت:"اوزيل نياز به زمان دارد تا به فشارهاي بدني كه در ليگ جزيره بر او وارد مي شود، عادت نمايد."

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 12:42 | نویسنده : |

    رئال مادرید در این صبح آخرین آموزش قبل از مسابقه است که فردا در برابر ختافه در سانتیاگو برنابئو برای بازی پنجم از فصل بازی (، ساعت ۱۹:۰۰ C + زندگی تان راوارد نمائید. لطفا نظرتان را به اشتراک بگذارید! و گل T). جلسه کار از ۱۱:۰۰ شروع خواهد شد در سیوداد رئال مادرید و باز به مطبوعات ربع ساعت اول خواهد بود.

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 12:40 | نویسنده : |

 هوگو سانچز, بازیکن افسانه ای رئال مادرید, در صحبت هایی به تمجید از رونالدو پرداخته...

_______________________________

 

*می دانی که چند گل برای رئال مادرید زده ای؟ 

   فکر کنم207 گل.نه؟


*حافظه خوبی داری.می دانی کریس رونالدو چند گله است؟

   تو به من بگو


*یکی کمتر؛یعنی 206تا.


   دقیقا مثل آن موقع که اورکورد 38 گل من دریک فصل لالیگا را شکست، حالا هم همین اتفاق رخ خواهدداد؛ واقعا خوشحالم که کریستیانو به رکوردهای من می رسد.رکوردها برای شکسته شدن هستند


*تو در283بازی 207 گل زده بودی؛ولی کریس در204 بازی به این رکورد رسیده


   او یک غول فوتبالی است. دقیقا مثل مسی.کریستیانو دردوره ای است که به بیشترین بلوغ فوتبالی اش رسیده. اوبه تازگی 5سال دیگر قراردادش را تمدید کرده واگر مصدومیت ها به او اجازه دهند، تمام رکوردهای تاریخی را می شکند.رائول را که برترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است را نیز پشت سرخواهد گذاشت.تمدید قرارداد، خیال او راراحت کرده و این آرامش، خودش را در شروع خوب او دراین فصل نشان داده.ازسر تجربه می گویم؛ حالا کریسی آرام تر و خونسردترراشاهد خواهیم بود


*ازسرتجربه؟


   بله.وقتی من درسال 1985 به رئال پیوستم، قراردادی 3 ساله امضا کرده بودم؛بعد از تمدیدقراردادم حس کردم که مهمم و این اهمیتی که به من داده شد، آرامش خاصی درزمین چمن به من می داد.


*آیا شباهت هایی میان تو وکریس وجود دارد؟

   حالا فوتبال فیزیکی تر است و به مسائل دیگری نیزنیاز دارد.ولی ما دریک زمینه به هم شبیهیم: در عطش گلزنی. اینکه به گل نیاز داریم تا زنده بمانیم. در دوره من، من یک بازیکن شماره 9 بودم درمحوطه جریمه منتظرمی ماندم تا توپ برسد و من شوتزنی کنم. کریستیانو بازیکنی است که سرعت بالایی دارد و آسیبهای زیادی به تیمهای حریف وارد می کند. من سرعت بالایی نداشتم. کریس پتانسیل این را دارد که درفضاهای وسیع کار کند ومن درفضاهای کوچک ودرنزدیکی محوطه جریمه حضور می یافتم


*یعنی تنها بایک ضربه به توپ، دریک فصل لالیگا 38 گل زدی.؟ باورش سخت است

    به دست آمدن این رکورد سخت تر ازآن چیزی بود که تصورش را بکنید.ولی من و کریس دریک مورد دیگرهم شباهت هایی داریم


*بگو

   ازنظر شخصیتی.شخصیت بازیکن نقش مهمی در زمان حضورش در زمین مسابقه دارد. شخصیت من و کریس در زمین چمن شبیه هم است: قوی، قاطع و شخصیتی که دوست دارد مورد احترام حریفان باشد. از این نظر ماجرا خیلی با مسی تفاوت دارد. هردوی آنها بهترین بازیکنان دنیا هستند . به نظر می رسد که درحال بهبود هم هستند ولی اجازه نمی دهند که رقابت بدی میانشان باشند. می دانیم که کریس یا مسی، آقای گل این فصل لالیگا خواهد شد


*تو که 5بار آقای گل لالیگا شدی، هیچ وقت یک رقابت ودوئل شانه به شانه بدین ترتیب داشته اید؟

   هرگز.یادم می آید که بارسلونا در آن دوره بازیکنانی را می خرید تا عنوان آقای گلی را از من بگیرد. رقبای من آرچیبالد، استویچکوف بودند و البته پولستر هم در سویا بود و روداکس هم در اتلتیکو .ولی درنهایت من 5 بار آقای گل شدم. ایده آل ترین حالت این بود که این گلها منجر به قهرمانی تیم در لالیگا می شد .امیدوارم که رئال این فصل قهرمان شود


*اوضاع رئال را چطور می بینی؟

   رئال تصویر خوبی از خودش در زمان انجام بازیها ارائه می دهد. آنچلوتی تمایل زیادی دارد تا سبک فوتبالی اش را در تیم پیاده سازی کند و راه خوبی را پیش گرفته است.

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 12:34 | نویسنده : |

 

فلورنتینو پرز مدیر رئال با بیش از 100 نفر از افراد قبلی رئال در مکان سلطنتی برنابئو مراسم شامی برگزار کرد.

_________________________________

     پرز ، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید ، در مکان سلطنتی سانتیاگوبرنابئو با ۱۰۰ نفر از قدیمی ترین اعضاء باشگاه ناهار خوردند. ادواردو فرناندز مسئول اجرایی ، امیلیو بوتراگوئنا ،مسئول روابط در ناهار حضور داشتند. این ناهار به منظور تشکر از تلاش ها و زحمت های انجام شده در طول این مدت از آنان تشکر و قدردانی به عمل آمد.این تشکرها و قدردانی ها باعث میشود در کارلوآنجلوتی انگیزه ایجاد شود تا عناوین مختلفی برای باشگاه بدست آورد. ۱۰۰ تن از اعضاء قدیمی رئال مادرید روز جمعه در مکان سلطنتی ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با فلورینتینوپرز به صرف ناهار رفتند.در هنگام ورود، مسئول اجرایی از بابت زحمات آنان تشکر کرد. در طول این مراسم آقای فلورینتینوپرز به هریک از آنان کارت عضویت جدید داد و در آخر عکسی یادگاری از ۱۰۰ نفر از اعضاء قدیمی باشگاه گرفته شد. و مدیر عامل یک لوح به عنوان قدردانی داد.

_________________________________

 عکس ها هم ادامه >>>



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 12:27 | نویسنده : |

     کریستیانورونالدو پنجمین فصل خود را برای رئال مادرید آغاز کرده و همچنان درتلاش برای به نمایش گذاشتنتوانایی هایش است. ستاره پرتغالی از زمان آمدن مربی کارلوآنجلوتی ، تنها بازیکنی است که  در تمام بازی ها حضور داشته است.کریستیانورونالدو در کل ۱۰۲۳ دقیقه بازی و ۱۱ گل زده  و با تیم ۱۲ برد و دو تساوی در سال ۲۰۱۳-۲۰۱۴ ، چه دوستانه و رسمی حضور داشته است. کریستیانورونالدو بسیار آماده شده و فصل را خوب آغاز کرده است.او در بازی چهارم لیگ برابر ویارئال توانست یک گل به ثمر برساند. کریستیانورونالدو در لیگ قهرمانان برابر گالاتاسرای توانست ۹۰ دقیقه کامل بازی و هتریک کند.کریستیانورونالدو در بازی های دوستانه پیش از لیگ ، توانست ۶ گل از ۱۱ بازی دوستانه در مقابل بورتموث(۲بار)، چلسی(۲بار)،اورتون(۱بار) و اینتر(۱بار) به ثمر رسانده و به عنوان بهترین بازیکن رئال شناخته شود.کریستیانورونالدو نخستین بازیکنی است که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هتریک کند و بعد از او مسی توانست هتریک کند.

______________________________________________________

آمار کریستیانو در فصل جدید:

در سال ۲۰۱۳-۲۰۱۴

بازی

بازی

بازی کامل

دقیقه

گل ها

۱۴

۱۴

۸

۱٫۰۲۳

۱۱

 

__________________________________________________________________________________________________________

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 12:21 | نویسنده : |

 عاغا چه وضعشه!! این بیل هنو نیومده پسرخاله شد!



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 12:20 | نویسنده : |

 یکشنبه و در اولین بازی گرت بیل ، ستاره ولزی در برنابئو ، در استادیوم جای سوزن انداختن نخواهد بود چرا که بنا بر اعلام باشگاه ، استادیوم پر می شود .

 



تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 12:18 | نویسنده : |

 

ایکر کاسیاس عکسی از خود در کنار سرخیو راموس, صمیمیترین و قدیمیترین دوست خود, در حال تمرین در باشگاه منتشر کرده. منظور از انتشار این عکس این بوده که با اینکه راموس مصدومش کرده ولی هنوز با هم خوبن... 

______________________________________________



تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392 | 23:24 | نویسنده : |

    آقای فلورینتینوپرز در دو نشست با شرکا درباره این پروژه صحبت کردند.آقای فلورینتینوپرز در آخرینسفرش به ایالات متحده امارات گفت ما نمیخواهیم درصد کمی بگیریم چراکه بدنبال سودی بیشتر و تفاوت زیاد هستیم.رئال مادرید یک جزیره در ایالات متحده امارات دارد که می خواهد او را یک محل برای تفریح و بازی بنا کند.رئال مادرید برای سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی کرده تا محلی برای رفت و آمد در امارات متحده  عربی باشد.رئال مادرید با شراکای عربی درحال ساخت این پروژه هستند.اصلاحاتی در ورزشگاه ، واقع در جزیره است ، میتوان به قسمت معماری آن که باید جذاب و دیدنی باشد و همچنین تهویه آن(به علت خشکی آب و هوا) اشاره کرد.در کل آقای پرز قصد دارد در این پروژه سودی زیادی بدست آورد.

____________________________________________



تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392 | 23:20 | نویسنده : |

 

بقیه ادامه >>>



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392 | 17:21 | نویسنده : |

کریستیانو رونالدو در بازی با گالاتاسرای بیست و یکمین هتریک دوران حرفه ای خود در رئال و سومین هتریک خود در لیگ قهرمانان را انجام داد.

این هتریک باعث شد که وی در تاریخ لیگ قهرمانان 53 گله شود و فقط 18 گل تا آقای گل تاریخ این لیگ و اسطوره تکرار نشدنی رئال مادرید -رائول گونزالس- فاصله داشته باشد. رونالدو در حال حاضر در رده چهارم است و فقط یک هتریک دیگر تا رسیدن به رکورد دیگر بازیکن سابق رئال -رود فان نیستلروی- لازم دارد. تنها رقیب حال حاضر برای رونالدو مسی است با 59 گل.

بیل در روز سه شنبه عنوان کرده بود که او رئیس تیم است و رئال امیدوار است عملکرد های قهرمانانه رونالدو تا کسب لالیگا و چمپیونز ادامه داشته باشد.



تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392 | 17:17 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |