گزارش روز: قهرمان آلمان انتخاب شد؛ برای نایب قهرمانی بدوید!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گزارش روز: قهرمان آلمان انتخاب شد؛ برای نایب قهرمانی بدوید!

دلهره و اضطراب در تیم های بوندس لیگایی؛ بایرن توقف ناشدنی است.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - روزنامه ی بیلد چاپ روز گذشته به قهرمانی بایرن در جام تله کام پرداخت. به گزارش این روزنامه ی پر تیراژ آلمانی، مونیخی ها در این فصل قدرت مند تر از فصل پیش هستند و به نظر رقابت با بایرن کار دشواری باشد.  

بایرن پس از برتری 4 بر 0 مقابل هامبورگ در نیمه نهایی تله کام، یکشنبه شب موفق شد گلادباخ را با نتیجه 5 بر 1 شکست دهد تا در نخستین گام قهرمانی در تله کام را به مراه پپ گواردیولا تجربه کند. باواریایی ها به نظر قدرت مند تر از فصل گذشته می آیند. فیلیپ لام کاپیتان بایرن در این مورد می گوید:" هنوز به عملکرد 100 درصدی نرسیده ایم و در چند هفته ی آینده تیمی متفاوت تر خواهیم بود." 

توماس مولر نیز با تایید صحبت های کاپیتان لام می گوید:" توانایی بازی با کیفیت بالاتری را داریم." این بایرن نه تنها پس از جدایی یوپ هاینکس متوقف نشد بلکه با گواردیولا در مسیر تکامل گام بر می دارد به نظر بوندس لیگا باید شاهد رکورد شکنی های دیگر از تیم مونیخی باشد. 

رودی فولر روز گذشته به تیم های آلمانی هشدار داده بود که بایرن متوقف شدنی نیست او گفته بود:" آن ها نه تنها 11 بازیکن بلکه 15 تا 22 بازیکن با سطح اول فوتبال جهان در اختیار دارند." اولیور کروتزر مدیر ورزشی باشگاه هامبورگ نیز پس از شکست 4 بر 0 از مونیخی ها گفت:"قدرت و تسلط آن ها در طول بازی تعجب آور بود من حتی می توانم بگویم که بایرن قدرت مند تر از فصل پیش شده است و توقف کردن آن ها مطمئنا غیر قابل باور خواهد بود."

کرستین هیدل مدیر باشگاه ماینتس نیز در تمجید از بایرن می گوید:" 17 تیم دیگر باید برای مقام نائب قهرمانی در بوندس لیگا تلاش کنند." حتی یوآخیم واتسکه مدیر اجرایی دورتموند نیز باواریایی ها را از نظر قدرت اقتصادی برتر می داند اما ابراز امیدواری کرد که بتوانند با آن ها رقابت کنند.

اما نظر ماتیاس سامر در مورد اظهارات رقبای بوندس لیگایی نیز جالب است او درباره صحبت های اخیر می گوید:" چنین صحبت هایی خصوصا در این زمان اصلا مناسب نیست موفقیت های بایرن حاصل پیشرفت ها و برنامه ریزی باشگاه است و چنین صحبت هایی تنها می تواند حس حسادت آن ها را بیان کند." 

در بخش دیگر روزنامه ی بیلد به نخستین گل تیاگو با پیراهن بایرن اشاره می شود هافبک مهاجم تازه به خدمت گرفته ی بایرن اولین گل خود را برای بایرن با سینه به ثمر رساند. فیلیپ لام در مورد تیاگو می گوید:" او بازیکن با ارزشی برای ما است به خوبی می تواند به زبان انگلیسی صحبت کند تیاگو یک فوتبالیست پر نشاط است."

از دیگر نکات جالب توجه از این دیدر بایرن، حضور کاپیتان لام در پست هافبک دفاعی بود که این تصمیم گواردیولا همه را در شوک فرو برده بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:44 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5515
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8520
بازدید ماه : 8432
بازدید کل : 413178
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1