درس تاکتیکی پپ به یک خبرنگار: او به من نشان داد که کاملا از ماجرا پرتم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

درس تاکتیکی پپ به یک خبرنگار: او به من نشان داد که کاملا از ماجرا پرتم

کارشناس تلویزیونی در اعلام جایگاه تمام بازیکنان بایرن درخط حمله اشتباه کرد و گواردیولا روی کاغذ را پراز نکته کرده و تحویل او داد

سایت کریس رونالدو لیو مسی - پپ گواردیولا و تیاگو الکانتارا، سرمربی و بازیکن سابق بارسلونا فردا در اولی هوینس کاپ مقابل تیم کاتالان قرار خواهند گرفت و درآستانه این بازی حساس، پپ گواردیولا، سرمربی جوان باواریایی ها به یک روزنامه نگار آلمانی درس تاکتیکی بزرگی داد.

این اتفاق در جریان بازی بایرن در تله کام کاپ مقابل مونشن گلادباخ رخ داد. هولگر فاندت که خبرنگار مخصوص شبکه تلویزیونی ست 1 برای پوشش این تورنمنت بود، در حال گزارش بازی بایرن بود. قبل از بازی نیمه نهایی بایرن مقابل هامبورگ که با برد 0-4 باواریایی ها به پایان رسید، این کارشناس باتجربه، روی یک صفحه کاغذ چینش تاکتیکی ای که فکر می کرد گواردیولا دراین بازی به کار می گیرد را طراحی کرد.  

ولی از آنجا که فاندت از چینش تاکتیکی ای که ترسیم کرده بود مطمئن نبود، به سراغ پپ گواردیولا رفت و از او پرسید که آیا جایگاهی که بازیکنان را در آن قرار داده درست است یا نه؟

گواردیولا ورق را از دست او گرفت و شروع به نوشتن اسامی و اصلاح جایگاه بازیکنان برروی کاغذ نمود و جایگاه تیاگو، کروس، پیزارو، ریبری، شکیری و ماندزوکیچ را روی کاغذ تغییر داد و رسما جایگاه تمام بازیکنان خط میانی و خط حمله را عوض کرد.

ماجرایی که برای او اتفاق افتاد، اتفاقی بود که برای همیشه به منزله یک خاطره دلنشین از پپ گواردیولا، در ذهنش ثبت خواهد داد. فاندت در گفتگو با روزنامه بیلد در شرح این ماجرا گفت:« گواردیولا به من ثابت کرد که من کاملا از ماجرا پرتم.البته خود گواردیولا هم اشتباه کوچکی کرد و نام کروس را به جای Kroos، Kross نوشت.»

بایرن مونیخ با برد 1-5 مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ در بازی فینال تله کام کاپ به قهرمانی این تورنمنت رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:10 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9227
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12232
بازدید ماه : 12144
بازدید کل : 416890
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1