راجرز: لیورپول حرف نهایی را درمورد آینده سوارس می زند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

راجرز: لیورپول حرف نهایی را درمورد آینده سوارس می زند

در حالی که سوارس تمایل خود را برای جدایی ازلیورپول ابراز کرده وآرسنال و رئال آماده خرید اوهستند، راجرز اعلام کرده که این باشگاه است که درمورد آینده سوارس تصمیم گیری می گیرند

سایت کریس رونالدو لیو مسی  – برندان راجرز سرمربی باتجربه لیورپول در صحبت هایی اعلام کرده که لوئیس سوارس نمی تواند بدون موافقت باشگاه با تیمی توافق کند.

این ستاره 26 ساله اخیرا بارها از تمایلش برای ترک آنفیلد صحبت کرده و رسما به تمجید از رئال مادرید پرداخته و این درحالی است که آرسنالی ها هم در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال او هستند و پیشنهادی 40 میلیون پوندی برای جذب او آماده کرده اند.

دراین میان راجرز اعلام کرده که این سران لیورپول هستند که حرف پایانی در مورد جدایی احتمالی سوارس از این تیم را می زنند. راجرز در صحبت هایی دراین باره گفت:« این چیزی است که تحت کنترل ماست. شرایط نباید توسط بازیکن کنترل شود. من کاملا به ارزشهای باشگاه احترام می گذارم. ما اینجا هستیم و با احترام به این ارزش ها به فعالیت می پردازیم. فوتبال و جامعه این روزها متفاوت شده اند. بازار نقل و انتقالات کاملا تغییر کرده اند و بازیکنان می توانند راه های مختلفی برای انتقالشان بیابند. ولی من همیشه گفته ام که هیچ بازیکنی بزرگتر از لیورپول نیست و باقاطعیت این را می گوئیم.»

این سرمربی جوان در مورد توقعی که از سوارس دارد گفت:« من از سوارس توقع دارم که بماند؟ واقعا بله. حرفهای زیادی گفته شده ولی واقعیت این است که او بازیکن واقعا مهمی است. هر بازیکن ارزش و قیمت خودش را دارد ولی این بدان معنا نیست که ما او را  خواهیم فروخت.»

سوارس بعد از سپری کردن تعطیلات تابستانی اش که به دلیل حضورش در جام کنفدراسیون ها کمی طولانی تر از سایر هم تیمی هایش شده، روز یکشنبه به اردوی لیورپول خواهد پیوست .

راجرز پیش از این گفته بود که سوارس در بازی دوستانه 4شنبه شب تیمش مقابل ملبورن ویکتوری حضور خواهد یافت ولی حالا برنامه ها تغییر کرده و او کمی دیرتر به اردوی لیورپول ملحق خواهد شد:« من همان کاری که با سایر بازیکنان انجام دادم را با سوارس نیز انجام می دهم و بااو سرمیز گفتگو خواهم نشست. واقعیت این است که ما باید برخی مسائل را به صورت شفاف بررسی کنیم. این کار انجام خواهد  شد و به کار ادامه خواهیم داد.من و لوئیس دائما با هم در تماس بوده ایم. ما رابطه خوبی با هم داریم و گفتگو میان ما امری عادی است .من همیشه احساساتم را به او می گویم. لوئیس یکی از  بازیکنان کلیدی تیم ماست. ما فقط یک درخواست برای او دریافت کردیم و این درخواست هم فاصله زیادی تا ارزش واقعای او برای ما داشت و بعد از آن هم هیچ پیشنهادی نگرفتیم.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 15:53 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9118
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12123
بازدید ماه : 12035
بازدید کل : 416781
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1