آنخل کاپا: مارتینو فلسفه بازی بارسا را حفظ خواهد کرد؛بعید می دانم که مسی سرمربی را انتخاب کرده باشد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

آنخل کاپا: مارتینو فلسفه بازی بارسا را حفظ خواهد کرد؛بعید می دانم که مسی سرمربی را انتخاب کرده باشد

سرمربی آرژانتینی براین باور است که آبی اناری ها باید با خیال راحت اوضاع تیمشان رادنبال کنند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - آنخل کاپا سرمربی آرژانتینی دنیای فوتبال در گفتگو با «لاسارسا» به بررسی انتخاب جراردو مارتینو به سمت سرمربیگری باشگاه بارسلونا پرداخته و به این نکته اشاره کرده که تاتا با همان فلسفه ای که در باشگاه بارسا پیاده سازی می شود، رشد کرده.

کاپا در مورد مارتینو گفت:« مارتینو با همان فلسفه و ایده هایی که در باشگاه بارسلونا پیاده سازی می شود، کار می کند. او به عنوان یک فوتبالیست فوق العاده بود. کیفیت فوتبالی بالایی داشت و این فلسفه فوتبالی همیشه اش را حفظ کرده و به آن احترام خواهد گذاشت.»

کاپا درمورد شرایط بارسلونا و کار سخت مارتینو دراین تیم گفت:« سخت ترین کار بازگرداندن انگیزه وروحیه به بارسلوناست. انگیزه ای که آنها دوسال پیش داشتند... او باید بارسلونا را به آن دوران که یکی از بهترین تیم های تاریخ دنیای فوتبال بود بازگرداند. مارتینو چهره و وجهه فوتبالی بارسلونا را تغییر نخواهد داد و فقط به تقویت آن خواهد پرداخت و هیچ مشکلی در میان نخواهد بود.»

در مورد نقش مسی در به خدمت گرفتن مارتینوبرای هدایت بارسا، کاپا گفت:« مسی مهم است ولی بعید می دانم که مسی بتواند یک سرمربی را انتخاب کند. نظر مسی، مثل نظر چابی، اینیستا و پیکه یک نظر مهم برای اعضای مدیریتی باشگاه است.»

این سرمربی آرژآنتینی در تمجید از مارتینو ادامه داد:« مارتینو سرمربی ای است که به بازیکنانش احترام می گذارد و آنها را به دید مکانیکی نگاه نمی کند. در چارچوب یک سری قوانین و برنامه ها، بازیکن این فرصت را می یابد تا خودش را اثبات کند. او را با بیه لسا مقایسه می کنند ولی مارتینو فضای بیشتری به بازیکنش می دهد تا رشد و پیشرفت کرده و توانایی هایش را اثبات کند.»

کاپا در بخش پایانی صحبت هایش گفت:« بهترین فرصتی که روی کره زمین ممکن است به کسی دست دهد، حضور در باشگاه بارسلوناست. این یک هدیه بزرگ است که بارسایی ها، بهترین تیم دنیا برای مارتینو تهیه کرده اند. هیچ اتفاقی بزرگ تر ازاین برای یک سرمربی وجود ندارد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 15:57 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8915
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11920
بازدید ماه : 11832
بازدید کل : 416578
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1