صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

فالکائو و تکذیب صغر سنی اش: من 27 ساله ام و نه 29 ساله

مدیر مدرسه فالکائو در صحبت هایی اعلام کرده که او 2 سال از سن اعلام شده اش بزرگتر است.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی باشگاه موناکو با جدیت تمام انتشار شایعاتی مبنی بر درست نبودن سن واقعی اش را با انتشار پیغامی در صفحه توئیترش تکذیب کرده است . فالکائو در واکنش به این شایعات در صفحه توئیترش نوشته:« من از خواندن مطالبی راجع به شرایط سنی ام در رسانه های مختلف خبری واقعا تعجب کردم. اینها واقعا خنده دار هستند. می خواهم با قاطعیت تمام این شایعات را تکذیب کنم و یک بار برای همیشه به این ماجرا پایان بدهم.»

فالکائو که اخیرا از اتلتیکومادرید به موناکو پیوسته، این روزها با شایعاتی درمورد صغر سنی اش مواجه شده و پدرو کلاور د بوکارامانگا مدیر یکی از مدرسه هایی که او دردوران کودکی در آن تحصیل می کرده، اخیرا در گفت و گو با شبکه تلویزیونی کلمبیایی « نوتیسیاس اونو» مدارکی را ارائه کرده که طی آن مشخص شده که فالکائو که در سال 1989 دوران  پیش دبستانی را پشت سرگذاشته و این بدان معناست که او متولد سال 1984 است.این تاریخ بنا به آنچه در ثبت احوال محلی کلمبیا ثبت شده گفته می شود و بدین ترتیب فالکائو باید 29 ساله باشد و نه 27 ساله.

او در صحبت هایی دراین باره گفته:« فالکائو هم مانند همه کودکان کلمبیایی در سن 5 سالگی به پیش دبستانی رفته. برای ثبت نام هر کودکی در این پایه به مدارک ثبت احوال نیاز است. مدرک ارائه شده برای فالکائو نشان دهنده آن است که او متولد 10 فوریه سال 1984 است.»

پدر فالکائو هم با صحبت هایی به این شایعات دامن زده بود و اعلام کرده بود که اشتباهی رخ داده و پسرش واقعا 27 ساله است. اما حالا خود فالکائو تمام این شایعات را تکذیب کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:18 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6551
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9556
بازدید ماه : 9468
بازدید کل : 414214
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1