به جا مانده از بازي با ليون :‌درود بر آكادمي
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

توماس رونكرو ، سردبير اس در مقاله هميشگي خود در مورد بازي رئال مادريد و المپيك ليون نوشت . 
هواي تازه
همه مي دانند كه حضور در ليون براي رئال به طور معمول خاطرات بدي داشته است . اين يك استاديوم طلسم شده بود كه در قرن بيست و يكم چندين بار رئال را از چمپيونزليگ دور كرد كه بدترين نوعش در سال 2010 بود كه زمينه ساز اخراج پلگريني شد . وقتي نتيجه 2-0 بود ، به نظر مي رسيد كه بدشانسي تكرار مي شود . اما آكادمي رئال هميشه احيا مي كند و اين بار موراتا و كاسميرو آينده را را روشن كردند . برنامه اين بود كه مائورو سيلواي جديد و برنده كفش طلاي زير 21 سال ،‌شاخ غول را بشكنند . اين دو ستاره لبخند را به لب آوردند تا در يك بازي نگران كننده ، چندان هم ناراحت نباشيم . كاسميرو د رمسير درستي است . 5.3 ميليوني كه به سائوپائولو داده شد باعث شده كه اين خريد را بتوان يكي از بهترين خريدهاي سالهاي اخير بدانيم . 

پرونده بنزما
پرونده كريم بنزما را مي توان روز به روز نگران كننده تر دانست . شايد نياز باشد كه FBI به آن رسيدنگي كند . اين بازي براي او مهيا شده بود اما باز هم باعث نشد كه انرژيك تر و سرزنده تر باشد . سه توپ اولي كه به او رسيد هر سه را لو داد . تنبلي اش آزار دهنده است . خسته شدم از بس گفتم كه با اين همه استعداد ، رخوت او باعث مي شود كه در پايان فصل كارنامه اي پوچ نصيبش شود . ديروز ، از هيگوائين در ناپولي مثل يك قهرمان استقبال شد ، نگردو شماره 9 سيتي را از آن خود كرده است و سولدادو احتمالا به تاتنهام مي رود . آنجلوتي مي تواند دست به اعتمادي بزرگ بزند و موراتايي را فيكس كند كه ديشب با يك پنالتي راه را گشود و ده برابر بهتر از بنزما بود . شايد اين باعث شود كه بازيكن فرانسوي درك كند كه اين جا رئال مادريد است . 

هميشه يك كريستيانو هست
او هرگز نا اميد نمي شود . اما سيستم ديروز آنجلوتي در ژرلاند يعني 1-4-1-4 باعث شد كه كاملا از جريان بازي دور باشد . كريستيانو رهبر و روح اين تيم است و هميشه براي همه چيز مي جنگد . او يك مرد است . ديروز خبر رسيد كه وقتي در بازي با بورنموث ناخواسته دست يك پسربچه 11 ساله به نام چارلي سيلوروود را شكسته است ، زماني كه از ماجرا خبردار شده ، پيراهن امضا شده اش توسط همه بازيكنان را براي او فرستاده و اين پسر را به يك بازي در برنابئو دعوت كرده است . رئال هميشه اين ارزشها را داشته است . 

ايارا ، صبر
قرا رنيست كه با دو بازي او را ترور كنيم . فعلا بايد در مورد اين آرشيتكت موتريكويي صبور باشيم . نمي خواهم شاهيني ديگر تكرار شود . بايد به اين مرد اعتماد كرد . از مصدوميت بر مي گردد و مي توان د خيال ما را براي آينده راحت كند هر چند كه ژابي آلونسو فقط يكي است . 

چه روزي ! 
در يك روز آرام و تا حدودي بدشگون بودم كه چند خبر بسيار خبر را دريافت كردم . مهمترينش تمديد خسه تا 2017 بود كه مثل يك خريد بزرگ مي ماند . بازيكن قناريايي مي تواند برنابئو را به نقطه جوش برساند . اما ناگهان با خبر بد سانحه قطار سانتياگو كامپسوتلا مواجه شدم . به همين علت دوست دارم 24 جولاي از خاطرات محو شود . روح همه قربانيان شاد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11:18 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9113
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12118
بازدید ماه : 12030
بازدید کل : 416776
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1