مسی: من هیچ نقشی در انتخاب مارتینو نداشتم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مسی: من هیچ نقشی در انتخاب مارتینو نداشتم

ستاره آرژانتینی بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که انتخاب مارتینو برای سرمربیگری بارسا انتخاب ساندرو روسل و اعضای کادر مدیریتی تیم کاتالان بوده.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا بعد از اتمام بازی دوستانه تیمش مقابل بایرن مونیخ که با باخت 0-2 تیم کاتالان به پایان رسید در جمع خبرنگاران حضور یافت و با آنها به گفتگو پرداخت.

مسی که به شدت خسته به نظر می رسید به خبرنگاراان اعلام کرد که او نقشی در انتخاب تاتا مارتینو به عنوان سرمربی جدید بارسا نداشته.

مسی دراین باره گفت:« من هیچ نقشی در انتخاب مارتینو به عنوان سرمربی بارسا نداشتم و دلیلی برای توضیح دادن در این باره نمی بینم.این موضوعی است که به روسل و سران باشگاه برمی گردد. در زمان انتخاب مارتینو من گفتم که او به نظر من مربی خوبی است ولی دلیلی نمی بینم که بخواهم درمورد چیزی توضیح بدهم.»

مسی ادامه داد:« من شخصا مارتینو را نمی شناسم و هرگز او را ندیده ام. نه او و نه لوئیس انریکه را که پیش از این صحبت هایی درمورد احتمال حضورش روی نیمکت بارسا بود را ندیده ام. البته انتخاب مارتینو به نظر من انتخاب خوبی است. او در نیولز اولدبویز و تیم ملی پاراگوئه نشان داده که توانایی های زیادی دارد و امیدوارم که در بارسلونا هم موفق باشد. من امروز با پپ گواردیولا هم دیدار نکردم.»

ستاره آرژانتینی بارسا درادامه صحبت هایش گفت:« ما بار دیگر و بعد از اتفاق بدی که برای تیتو افتاد کارمان را شروع کرده ایم. باید خودمان را برای یک فصل سخت آماده کنیم.»

foton



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11:45 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9022
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12027
بازدید ماه : 11939
بازدید کل : 416685
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1