هدیه کریس به پسری که دستش را شکست
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

هدیه کریس به پسری که دستش را شکست

کریس رونالدو یک ضربه ایستگاهی زد و توپ او به بازوی یک پسر11 ساله برخورد کرد و دست او را شکست. کریس با اهدای پیراهن امضا شده اش، ازاین پسر بچه دلجویی کرد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - در جریان بازی رئال مادرید مقابل بورنموث که اولین بازی دوستانه کهکشانی ها بود و با برد 0-6 تیم اسپانیایی به پایان رسید، یک اتفاق ناگوار رخ داد. اتفاقی که غیرعمدی بود.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال در جریان این بازی یک ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه حریف ارسال کرد که این توپ به سمت هواداران رفته و به دست یک پسربچه 11 ساله برخورد کرد. شدت ضربه به حدی بود که دست این پسربچه شکست.

کریستیانو رونالدو وقتی از این ماجرا مطلع شد، یکی از پیراهن هایش را امضا کرد و برای این پسربچه فرستاد.

چاری سیلوروود، این پسر11 ساله حالا در صحبت هایی به بی بی سی گفت:« اولین ضربه آزاد کریس رونالدو در جریان بازی بود. توپ به سمت من حرکت می کرد. من سعی کردم توپ را با کف دست چپم مهار کنم ولی دستم پیچ خورد و شکست.»

او درادامه صحبت هایش گفت:« تماشای بازی رئال مادرید یکی از فرصت هایی است که یک بار در زندگی ات رخ می دهد؛ آن هم دیدن بازی این تیم مقابل تیم محلی ما . بعد ازاین اتفاق من می خواستم  بقیه بازی را هم تماشا کنم. حتی با دردی که در دستم احساس می کردم؛ در ورزشگاه ماندم و بعد از پایان بازی به بیمارستان رفتم. اگر توپ را با کف دستم مهار نکرده بودم، شاید الان دندانی در دهان نداشتم. سرعت توپ خیلی زیاد بود وگرنه دستم نمی شکست. فکر می کنم سرعت توپ دست کم 45 کیلومتر برساعت بود.»

علاوه بر کریس، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال هم با سیلوروود تماس گرفت و به او خبر داد که کریس یک پیراهن امضا شده برای او فرستاده است. این پیراهن حالا به دست چارلی رسیده و او با دست شکسته اش با این پیراهن عکسی به یادگار گرفته. به علاوه سران باشگاه مادریدی از او دعوت کرده اند تا برای تماشای یکی از بازیهای رئال مادرید به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بیاید.

foton



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:6 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8497
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11502
بازدید ماه : 11414
بازدید کل : 416160
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1