پدر تیاگو: تغییر سرمربی در بارسا،شرایط تیاگو را تغییر نمی داد؛پپ نقش مهمی درانتخاب تیاگو داشت
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پدر تیاگو: تغییر سرمربی در بارسا،شرایط تیاگو را تغییر نمی داد؛پپ نقش مهمی درانتخاب تیاگو داشت

پدر ستاره جدید بایرن مونیخ درصحبت هایی درمورد دلیل جدایی پسرش از بارسا صحبت کرده است.

سایت کریس رونالدو لیو مسی – مازینیو پدر تیاگو آلکانتارا که در دوران فوتبالی اش یکی از ستاره های ملی پوش تیم ملی برزیل بوده در صحبت هایی درمورد دلایل پسرش برای جدایی از بارسلونا صحبت کرده است.

او براین باور است که تیاگو به دنبال آن بود که در ترکیب اصلی تیم بازی کند تا بتواند به اردوی تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی 2014 دعوت شود. این اتفاقی بود که در صورت ادامه حضور تیاگو در بارسا برای او رخ نمی داد و به خاطر رقابت سرسختی که برای حضور در ترکیب اصلی تیم کاتالان وجود داشت هرگز نوبت به اونمی رسید.

مازینیو با اشاره به کنار رفتن تیتو ویلانووا و انتصاب مارتینو به سمت مربیگری بارسلونا گفت:« با تغییر سرمربی در بارسلونا هم شرایط برای تیاگو فرقی نمی کرد.تیاگو خیلی روشن و شفاف می دانست که به ندرت فرصت بازی کردن در بارسا را می یابد. او به دنبال حضور در ترکیب اصلی تیمش بود تا بتواند فوتبال بازی کند ولی در بارسلونا با توجه به سیستم حاکم بر این تیم، این کار غیرممکن بود. چرا که بهترین های دنیا در پست تیاگو در بارسلونا توپ می زنند. هدف تیاگو حضور در جام جهانی 2014 است و تغییر سرمربی در بارسا هم شرایط او را تغییر نمی داد.»

پدر تیاگو در ادامه گفتگویش با لاسارسا گفت:« تیاگو در آلمان خوشبخت و راضی است. او واقعا از شرایطش رضایت دارد. چون دوست دارد فوتبال بازی کند. کاملا روشن بود که تیاگو می خواهد از بارسا جدا شود و سران بارسا هم تصمیم او را قبول کردند. برای تیاگو بازی بایرن مقابل بارسا، بازی خاص و ویژه ای بود.»

مازینیو ادامه داد:« برای تیاگو هیچ چیزی بهتر از این تیست که زیر نظر سرمربی ای توپ بزند که از اول به او اعتماد داشت. گواردیولا در زندگی تیاگو نقشی مهم و اساسی داشت. پسرم در سن 16 سالگی توسط گواردیولا به بارسلونا آورده شد و حضور پپ اثر پررنگی در تصمیم تیاگو برای انتقال به بایرن داشت. »

او مطمئن است که بایرن تیم ایده آلی برای رشد پسرش است:« بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم های دنیاست.تیاگو قبل از آغاز رقابتهای یوروی جوانان در آستانه انتقال به یونایتد بود و مذاکراتی هم با سران این باشگاه داشتیم.البته باید بگویم که بارسلونا تمام زندگی تیاگو است. آنها هیچ وقت چیزی برای پسرم کم نگذاشتند.  واقعا از سران بارسا به خاطرتمام کارهایی که برای تیاگو انجام دادند متشکریم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, ] [ 16:9 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7450
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10455
بازدید ماه : 10367
بازدید کل : 415113
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1