تیاگو سیلوا:جدایی آنچلوتی ازپی.اس.جی ناامید کننده بود؛ دلیلی برای ترک تیم نمی بینم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تیاگو سیلوا:جدایی آنچلوتی ازپی.اس.جی ناامید کننده بود؛ دلیلی برای ترک تیم نمی بینم

ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن در صحبت هایی ناراحتی اش را از جدایی کارلتو از این تیم ابراز کرده و گفته که با آنچلوتی آشنایی زیادی داشته.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - تیاگو سیلوا مدافع برزیلی پاری سن ژرمن در گفتگو با روزنامه فرانسوی اکیپ در مورد حال و روز کنونی تیمش به صحبت پرداخته و اعلام کرده که از جدایی کارلو آنچلوتی از تیم پاریسی ناامید شده. چون معتقد است که او باعث رشد میلان بوده و شناخت خوبی از او داشته ولی درعین حال یادآوری کرده که اطمینان زیادی به لوران بلان، جانشین کارلتو در پارک دو پرنس دارد.

سیلوا در تمجید از بلان گفته:«جدایی آنچلوتی از پاری سن ژرمن ناامید کننده بود. چون او باعث رشد میلان شده بود و به علاوه من شناخت زیادی از او داشتم ولی حالا بلان سرمربی تیم ماست. بلان مدافع بزرگی بود و توقع زیادی از مدافعان تیمش خواهد داشت. » او در عین حال ابراز امیدواری کرده که زلاتان ایبراهیموویچ نیز در پاری سن ژرمن بماند. این درحالی است که گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال جدایی ایبرا از این باشگاه فرانسوی به گوش می رسد و شنیده می شود که او ممکن است به آنچلوتی در رئال ملحق شود.

سیلوا در بخش دیگری از این گفتگو در مورد تمایل بارسا برای به خدمت گرفتن او صحبت کرده و گفته:« هیچ دلیلی برای ترک پاری سن ژرمن نمی بینم.از کار کردن در این تیم خوشحالم. چون در پاری سن ژرمن ارزشهای کار من به چشم می آید. من در اینجا احساس خوشبختی می کنم. به همین خاطر هم هیچ دلیلی برای جدایی از این تیم نمی بینم.» دستمزد سالانه سیلوا در پاری سن ژرمن 12 میلیون یورو است و تا سال 2017 با این باشگاه قرارداد دارد.

مدافع برزیلی پی.اس.جی همچنین از ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه فرانسوی تعریف و تمجید کرده و گفت:« ناصر دوست من است و باور من به پروژه تیممان روز به روز بیشتر می شود.»

سیلوا در پاسخ به این سوال که آیا پی.اس.جی را در جایگاهی می بیند که بتواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود یا خیر گفت:« ما فصل گذشته در یک قدمی حذف کردن بارسا بودیم. فصل خوبی را خواهیم داشت و من بر این باورم که می توانیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم.»

او با ابراز رضایت از قهرمانی تیم ملی کشورش در جام کنفدراسیون ها و برد قاطعانه مقابل اسپانیا در فینال این تورنمنت گفت:« در این اواخر خیلی ها به سلسائو بی احترامی می کردند. ولی باید این روند تغییر کند. ما به سطح واقعی و همیشگی مان برگشته ایم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:22 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10547
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13552
بازدید ماه : 13464
بازدید کل : 418210
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1