نصف اروپا در سال 2011 به دنبال كاسميرو بودند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

كارلوس هنريك كاسميروي 21 ساله ، پيش از پيوستن به رئال مشتريان زيدي در سطح اروپا داشت . رم حاضر بود كه برايش 17 ميليون يورو بدهد . اينتر پيشنهاد 14 ميليوني داده بود و پي اس جي 10 ميليوني . بارسا ،‌آرسنال ، ميلان ،‌چلسي و بنفيكا نيز به دنبالش بودند . اما هيچ كدام نتوانستند تصاحبش كنند . كاسميرو ي 21 ساله كه ستاره و محصول آكادمي سائوپائولو بود اما به طور قرضي به كاستيا پيوست كه بند دائمي كردن قرارداد با 5.3 ميليون به قراردادش اضافه شده بود . 
يكي از مديران باشگاه سائوپائولو گفت :"‌پيشنهادات بيش از 10 ميليوني را برايش رد كرديم . اما فوتبال همين است . يك بازيكنرا با 10 ميليون نمي فروشي چرا كه فكر مي كني حداقل 20 ميليون بايد در ازايش در بياوري اما بدشانسي مي آوري و همه چيز عوض مي شود . "‌
كاسميرو در 18 سالگي به تيم بزرگسالان سائوپائولو رسيد . در سن 17 سالگي پيشنهاد ترك سائوپائولو با 1.5 ميليون به قصد يك باشگاه برزيلي ديگر را ترك كرده بود و در سال 2011 پيشنهادات 15 ميليوني از چلسي و بنفيكا داشت . كاسميرو در آن زمان گفته بود :"‌به سائوپائولو احترام گذاشتم . " 
در سال 2011 ، كاسميرو در اولين سال حضورش در رئال در تيم بزرگسالان باشگاهش و تيم زير 20 سال برزيل فيكس شد . با برزيل به قهرماني جام جهاني زير 20 سال رسيدند كه اسپانيا را با ايسكو و كانالس اوت كردند و در مسابقات آمريكاي جنوبي نيز قهرماني را كسبك ردند . 
سائوپائولو پيشنهادات زيادي برايش داشت و همه را رد كرد . او جواهر مدير سائوپائولو ، يوونال يوونسيو بود . نمي خواست او را بفروشد . قراردادش را تمديد كرد اما نمي توانست به او قول فيكس شدن را بدهد . در مورد اخلاق اين بازيكن بيرون زمين حرفهاي زيادي زده شد. اما سائوپائولو مشكلات را ر مي كرد . يوكا پاچكو ، يكي از نمايندگان باشگاه سائوپائولو گفته بود :"‌طبيعي است كه يك بازيكن جوان نقاط ضعف و قوتي داشته باشد اما مردم اين را نمي فهمند و به دنبال دلايلي هستند تا او را تحريك كنند. نمونه تواضعش وقتي بود كه به كاستيا رفت . كمتر كسي در جايگاه او به يك تيم رزرو مي رفت . "‌
كاسيمرو فرصت حضور در رئال را پيدا كرد تا توانايي هايش را نشان داد . حالا با انگيزه است . اسپانيايي مطالعه مي كند و موزه پرادو را دوست دارد . وي در آغاز 2012 گفته بود :" گاهي بايد يك قدم به عقب برداشت تا دو گام به جلو بروي . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, ] [ 15:21 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2223
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 5228
بازدید ماه : 5140
بازدید کل : 409886
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1