دستیار فرگوسن جانشین گاس هیدینک رو نیمکت آنژی شد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 گاس هیدینک از مربیگری در تیم روسی آنژی ماخاچ قلعه استعفا داد. جانشین این مربی 66 ساله هلندی، دستیار سابق فرگوسن در منچستریونایتد، «رنه مولنستین» است، کسی که به عنوان مربی اول در کنار فرگوسن کار می کرد و بعد از خداحافظی او از دنیای فوتبال، از یونایتد جدا شد.

هیدینک در مورد استعفایش گفت: «همیشه می گفتم که ماموریت من با آنژی زمانی تمام می شود که باشگاه بتواند بدون کمک من به پیشرفت و رشد خود ادامه دهد.» هیدینک در فوریه 2012 به این تیم ثروتمند روسیه پیوست. فصل گذشته آنژی در لیگ برتر روسیه سوم شد، با 11 امتیاز کمتر از زسکا مسکوی قهرمان. گاس هیدینک در حالی که این تیم را ترک کرد که تنها دو هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ روسیه گذشته بود و تیم در حال حاضر با فقط یک امتیاز در رده سیزدهم لیگ 16 تیمی قرار دارد. باشگاه آنژی در بیانیه ای اعلام کرد: «این باشگاه درخواست گاس هیدینک سرمربی تیم را مبنی بر پایان همکاری دو جانبه را پذیرفته.  مسئولان باشگاه صمیمانه از گاس هیدینک برای کمک‌های قابل توجهی که به باشگاه کرده تشکر می کنند و برای او در آینده آرزوی موفقیت دارند.»

خبر جدایی گاس هیدینک از آنژی بلافاصله همراه شد با شایعه ارتباط این استعفا با نیمکت خالی بارسلونا. بسیاری از رسانه های ورزشی، هیدینک را گزینه جدید نیمکت بارسا معرفی کردند هر چند که در نهایت دوشنبه شب بارسلونا تاتا مارتینو را به عنوان جانشین تیتو ویلانووا معرفی کرد تا گمانه زنی ها در این مورد به پایان برسد.

مولنستین ماه گذشته از یونایتد جدا شد و به آنژی پیوست. او پیشنهاد دیوید مویس مبنی بر کار در تیم زیر 21 ساله های یونایتد را رد کرد و ترجیح داد در کنار گاس هیدینک در روسیه کار کند. مولنستین پیش از این به همراه فرگوسن چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, ] [ 15:29 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9024
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12029
بازدید ماه : 11941
بازدید کل : 416687
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1