ژابی آلونسو و بازگشت به تمرینات رئال
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ژابی آلونسو و بازگشت به تمرینات رئال

بعد از برد پی.اس.جی کهکشانی ها به مادرید بازگشتند و یکشنبه به آمریکا سفر خواهند کرد. آنچلوتی در طول 13 روز دراین کشور شاگردانش را محک خواهد زد

سایت کریس رونالدو لیو مسی - ژابی آلونسو ستاره اسپانیایی باشگاه رئال مادرید  در روز 7 ژوئن در مونیخ پایش را به تیغ جراحی سپرد و حالا به نظر می رسد که از بند مصدومیت رها شده و به تمرینات رئال بازگشته است.

روند بهبود آلونسو به نحوی بود که در جلسه تمرینی رئال قبل از مصاف با پاری سن ژرمن به خوبی با هم تیمی هایش تمرین کرد و در یک بازی دست گرمی که توسط اعضای کادر فنی رئال ترتیب داده شده بود حضور یافت.

این ستاره اسپانیایی همچنان پروسه بهبودش را پشت سرمی گذارد و این ولین بار دراردوی پیش فصل بود که او با سایر هم تیمی هایش به تمرین پرداخت و کاملا طبیعی پا به توپ شد.

خبر دیگری که از جلسه تمرینی رئالی ها قبل از مصاف با پاری سن ژرمن منتشر شد، تلاش سخت کاکا در جلسان تمرینی تیمش است. گویا این ستاره برزیلی عزمش را جزم کرده و برنامه خاصی را دنبال می کند تا هرچه سریعتر به روزهای آرمانی اش بازگشته واین بار زیرنظر کارلو آنچلوتی سرمربی سابقش در میلان، توانایی هایش را در رختکن تیم مادریدی محک بزند.

دراین میان آیسر اییارامندی، یکی از خریدهای تابستانی رئال مادرید هم که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی کاروان کهکشانی ها به سوئد نشده، در مادرید تمریناتش را دنبال می کند. این درحالی است که واران از روز جمعه به تمرینات گروهی رئال بازگشته و روند بهبودش را دنبال می کند.

کاروان رئال مادرید درساعات اولیه روزشنبه عازم سوئد شد وعصر شنبه در دیداری دوستانه دراین کشورمقابل پاری سن ژرمن، تیم سابق آنچلوتی قرار گرفت که با برد 0-1 تیم مادریدی همراه بود.

بعد از این بازی دوستانه، کاروان کهکشانی ها به مادرید بازگشتند و روز یکشنبه به آمریکا سفر خواهند کرد. کارلو آنچلوتی و شاگردانش در ابتدا در لس آنجلس خواهند بود و اردوی پیش فصل خود را در طول 13 روز دراین کشور برگزار خواهند کرد.

آنها در روز اول آگوست اولین بازی دوستانه شان را مقابل لس آنجلس گلکسی برگزار می کنند و در اردوی رئال در آمریکا، ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، آلوارو آربلوای اسپانیایی و مارسلوی برزیلی که در رقابت های جام کنفدراسیون ها حضور داشته و از همین رو تعطیلات تابستانی طولانی تری نسبت به سایرین داشتند، به اردوی تیم مادریدی ملحق خواهند شد. خسه، بازیکن تیم پایه ای رئال که اخیرا قراردادش با این تیم را تمدید کرده بود نیز در آمریکا به تیم اصلی می پیوندد. کاسیاس و راموس، کاپیتان های اصلی رئال که همچنان در تعطیلات تابستانی هستند در روزهای ابتدایی اردوی پیش فصل در شهرک ورزشی والدبباس با سرمربی جدید تیمشان اشنا شده بودند.



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت21:54---6 مرداد 1392
واقعا که........................................................ ............................................................ ..........................................!=( (

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:23 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6543
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9548
بازدید ماه : 9460
بازدید کل : 414206
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1