پاری سن ژرمن و تمدید قرارداد تیاگو سیلوا تا سال 2018
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

پاری سن ژرمن و تمدید قرارداد تیاگو سیلوا تا سال 2018

طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن با افزایش دستمزد، قراردادش را با پاری سن ژرمن تا سال 2018 تمدید نمود.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ و بازتاب آن در روزنامه آ.اس مادرید، سران باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد تیاگو سیلوا ، مدافع برزیلی تیمشان را تا ژوئن سال 2018 تمدید کردند. با تمدید این قرارداد رقم دستمزد سالانه سیلوا، 2 میلیون یورو افزایش خواهد یافت و بدین ترتیب او سالی در حدود 12 میلیون یورو دستمزد خواهد داشت.

طبق این گزارش روند مذاکرات برای تمدید این قرارداد در روز شنبه به پایان رسید و بدین ترتیب سران پاری سن ژرمن پاسخ تلاشهای بارسلونا برای جذب این مدافع بریلی را دادند و با تمدید قرارداد تیاگو سیلوا، خیال خودشان و بارسا را راحت کردند. حالا این مدافع برزیلی با این کار به گمانه زنی ها پایان داده و دست کم و به طور قطع فصل آینده را در پاری سن ژرمن توپ خواهد زد.

سران این باشگاه به علاوه با مارکو وراتی، بازیکن جوان و ایتالیایی شان به توافق رسیده اند تا قرارداد او را نیز تا ژوئن سال 2018 به تمدید برسانند و بدین ترتیب رقم دستمزد سالانه اواز 850هزار یورو به 2 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

مالکان باشگاه قطری پاری سن ژرمن باید روند مذاکرات برسر تمدید قرارداد زلاتان ایبراهیموویچ که درحال حاضر دستمزد سالانه 14 میلیون یورویی دارد،را نیز به پایان برسانند و بدین ترتیب ممکن است رقم دستمزد سالانه او به رقم 15 تا 16 میلیون یورو در سال افزایش یافد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, ] [ 13:48 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3299
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 6304
بازدید ماه : 6216
بازدید کل : 410962
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1