خواسته جديد تاتنهام : 98 ميليون + كوئنت رائو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

رئال مي داند كه تاتنهام براي فروش گرت بيل چه مي خواهد : 98 ميليون به علاوه كوئنت رائو . در حقيقت اين رقم با احتساب رئال نزديك به 120 ميليون يورو آب مي خورد . رئال مي خواهد كه تا پيش از اتمام تور آمريكا يعني تا اواسط مرداد اين انتقال را نهايي كند . 
مدير تاتنهام قرار است كه 16 مرداد در ميامي باشد ،‌جايي كه رئال سومين بازي تورش را خواهد داشت . تا آن موقع تاتنهام به 120 ميليون يوروي درخواستي خود اصرار مي ورزد . بايد ديد كه در آن زمان در جلسه ميان سران رئال و مدير تاتنهام در مورد كاهش قيمت بحثي صورت مي پذيرد يا خير . 
بيل ديروز به لندن برگشت و امروز استراحت مي كند . مطبوعات انگليس سعي كردند كه با او صحبت كنند اما اين بازيكن هيچ واكنشي نداشت . اما آس گزارش داد كه حال روحي اين بازيكن خوب نيست چرا كه له وي به قولش در مورد اين كه اين تابستان اجازه رفتنش را مي دهد ،‌عمل نكرده است . او نمي خواهد در تاتنهامي باشد كه در چمپيونزليگ هم نيست و حضور در رئال را ترجيح مي دهد . ستاره ولزي اصرار به رفتن دارد و از مواضعش كوتاه نمي آيد . اين هفته وكيلش ، جاناتان بارنت با له وي ديدار مي كند تا تصميم جديدي گرفته شود . 
مدير تاتنهام مي خواهد او را يك سال ديگر حفظ كند و حتي حاضر است دستمزدش را به سالانه 9 ميليون يورو برساند . تاتنهام در آستانه ساخت استاديومي جديد است كه مي خواهد تا زمان افتتاح استاديوم كه دو سال طول مي كشد ، بيل را به عنوان نماد پروژه اش داشته باشد . 
فعلا له وي هم از دست بيل عصبي است چرا كه فكر نمي كرد بازيكن ولزي اين قدر به او فشار بياورد . اين بار هم به نظر مي رسد كه ماجراي مودريچ دارد برايش تكرا رمي شود .
ماركا گزارش داده كه خريد بيل براي فلورنتينو تبديل به يك مسئله حيثيتي شده است و مي خواهد هر طور كه شده اين بازيكن را بخرد و با او به چمپيونزليگ برسد . هواداران تاتنهام نيز مشكلي با رفتنش ندارند چرا كه مي دانند سطح باشگاهشان چقدر است و قرار نيست كه معجزه اي رخ بدهد . فعلا له وي سد راه است اما انتظار مي رود كه نرم بشود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:18 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10640
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13645
بازدید ماه : 13557
بازدید کل : 418303
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1