مارادونا و کتک زدن یک عکاس خبری
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مارادونا و کتک زدن یک عکاس خبری

مارادونا فرد شناخته شده ای است که حتی نمی تواند 10 متر با آسایش راه برود؛ چون همه او را محاصره می کنند ولی من هم یک کارمند هستم که در خیابان انتظار می کشیدم تا حقوقم را بگیرم.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - دیگو آرماندو مارادونا، سرمربی اسبق تیم ملی آرژانتین دوباره جنجال آفرین شده است.

روزنامه ال موندو دپورتیوو در گزارش خود ازشکایت انریکه گارسیا مدینا، عکاس مجله «خنته» از دن دیگو خبر داده. این عکاس اعلام کرده که هنگامی که مارادونا در حال خروج از خانه پدری اش در محله ویا دووتو بوده، و او با دوربین انتظار دیگو را می کشیده، مورد هجوم سرمربی اسبق آلبی سلسته قرار گرفته و مارادونا او را کتک زده است.

این گزارشی است که وب سایت ووسپوپولی آن را بازتاب داده. در برنامه تلویزیونی «لا کورنیسا» لوئیس ماخول، مجری این برنامه نیز با گارسیا مدینا گفت و گویی را انجام داد تا دلیل شکایتش از مارادونا را جویا شود و این عکاس خبری دراین باره توضیح داد:« مارادونا به من دو لگد زد. یکی به زانویم و یکی هم به شکمم و بلافاصله هم فرار کرد. درد زیادی داشتم. ما می خواستیم از دیگو درکنار پدرش یک عکس بگیریم؛ یک عکس خانوادگی...فقط همین و او مرا زد، چون واقعا بداخلاق است.»

آقای مدینا ادامه داد:« البته او را درک می کنم. مارادونا فرد شناخته شده ای است که حتی نمی تواند 10 متر با آسایش راه برود؛ چون همه او را محاصره می کنند ولی من هم یک کارمند هستم که در خیابان انتظار می کشیدم تا حقوقم را بگیرم. من همیشه فاصله را حفظ می کنم و درنهایت احترام کارم را انجام می دهم.»

لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که این عکاس خبری با مارادونا درگیر می شود. مدینا ادامه داد:« چند سال پیش هم با مارادونا به مشکل خوردم. او با اتومبیل به من زد. وقتی به دادگاه رفتم ، گفتم که تقصیر من بوده، چون هیچ مشکلی با قانون ندارم . خودم به او کمک کردم تا به مشکلات قضایی برنخورد. مارادونا می داند که من انسان جنجالی ای نیستم ولی این بار او مرا زد؛ مجروحم کرد و من در خیابان افتاده بودم. واقعا حسرت خوردم و به خاطرجراحتی که برداشتم به پلیس شکایت کردم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11:39 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9169
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12174
بازدید ماه : 12086
بازدید کل : 416832
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1