یادداشت: رونی، مویس و مذاکرات سرنوشت‌ساز
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

یادداشت: رونی، مویس و مذاکرات سرنوشت‌ساز

این مهاجم قرار است این هفته با مربی‌اش در کارینگتون دیدار کند. او می‌خواهد به مویس بگوید قصد رفتن به چلسی را دارد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی  – دیوید مویس قرار است این هفته رودررو با وین رونی بنشیند و صحبت کند. این برای اولین بار در یک ماه گذشته است که این دو نفر قرار است با هم بر سر آینده رونی ملاقات کنند.

رونی پس از مصدومیت همسترینگ که دو روز پیش از تور پیش‌فصل آسیا و استرالیا متحمل شد در کمپ تمرینی کارینگتون باشگاه به سر می‌برد. او ظاهرا با باشگاه چلسی بر سر دستمزد 200 هزار پوند در هفته به توافق رسیده است. مویس البته اصرار دارد که این بازیکن 27ساله تحت هیچ شرایطی فروشی نیست و قهرمان لیگ برتر هم گفته خبر پیشنهاد 20 میلیون پوندی چلسی صحت ندارد.

قرار است این دو نفر با هم صحبت کند. مویس می‌خواهد به رونی بگوید که دوست دارد او را نگاه دارد. و رونی هم اصرار دارد به رفتن.


دنیای وین

آمار لیگ برتر (13-2012)
بازی 27
گل 12
پاس گل
10
ضربات به سمت دروازه
86
ضربات داخل چارچوب
35
ضربات بلوکه شده
20
ضربات خارج از چارچوب 31
دقت ضربات 53%

آنها همچنین باید تصمیم بگیرند که آیا این مهاجم با یونایتد در 6 آگوست به استکهلم سفر خواهد کرد یا نه. هرچند شایعات بسیاری رواج پیدا کرده اما مشخص نیست که رونی می‌تواند و می‌خواهد سفر کند یا نه.

برخلاف آن‌چه گفته می‌شود این دو نفر با هم صمیمی هستند. آنها از 11 جولای با هم دیدار نداشته‌اند که این به دلیل تور فرسایشی تایلند، استرالیا، ژاپن و هنگ‌کنگ است. اما آنها تلفنی با هم صحبت کرده‌اند و منابع نزدیک به باشگاه گفته‌اند حرف‌های آنها دوستانه بوده است. مویس از این فرصت استفاده کرده و این که گفته بود رونی ذخیره روبین ون‌پرسی خواهد بود را شفاف سازی کرده است. او گفته رونی باید این حرف او را در داخل متن و با توجه به زمینه بررسی می‌کرد و او البته عضوی کلیدی از تیم خواهد ماند.

رونی که پیش‌تر گفته بود حرف‌های مویس او را آشفته و خشمگین ساخته به خود مربی تیمش گفته که از این صحبت‌هایش قدردانی می‌کند، اما می‌خواهد برود. رابطه او با سر الکس فرگوسن و مقامات باشگاه در فصل گذشته خراب شد.

مویس تلاش کرده است که با چرب‌زبانی رونی را نگاه دارد. او گفته رونی بازیکنی درخشان، برجسته و استثنایی است. اما این تنها ظاهر قضیه است. رونی در سه هفته گذشته تنها تمرین کرده و به بازیابی خود پرداخته. او با باشگاه رفتاری دوستانه، هرچند دور داشته است. در همین حین مویس و اد وودوارد، نایب‌رییس باشگاه درباره جدایی او از باشگاه صحبت کرده‌اند.

برخی در کارینگتون بر این باورند که او دیگر از روزهای اوج فاصله گرفته است. باشگاه دیگر نمی‌خواهد قراردادی بلندمدت به او پیشنهاد بدهد.

هرچند دو هفته پیش شایعات بسیاری از یونایتد، چلسی و رونی به گوش می‌رسید اما اوضاع در منچستر و غرب لندن یکسان است. هیچ خبری نیست. اوضاع به بن‌بست رسیده است. ماجرا ظاهرا تا آخرین روزهای انتقالات ادامه خواهد یافت.

بازی پیچیده‌ای در راه است. چلسی می‌داند که باید بیشتر از 20 میلیون پوند پیشنهاد بدهد تا او را بخرد. اما آنها هم منتظر نتیجه مذاکرات رونی و یونایتد هستند. این مهاجم از فرانک لمپارد و اشلی کول، هم‌بازیانش در تیم ملی درباره ژوزه مورینیو پرس و جو کرده است. او به دوستانش گفته رسما به باشگاه منچستریونایتد درخواست انتقال خواهد داد. البته پال استرتفورد، مدیر برنامه‌های او از او خواسته فعلا صبر کند. او نگران وجهه عمومی موکلش است. همین حالا هم چهره او پیش بسیاری از طرفداران یونایتد لکه‌دار شده.

مویس می‌داند که رونی را نمی‌توان بدون دست کم یک خرید بزرگ فروخت. او تیاگو آلکانتارا را از دست داده و تلاش یونایتد برای خرید سسک فابرگاس روزبه‌روز بیهوده‌تر می‌شود. فصل انتقالات ممکن است برای یونایتد هم ناموفق باشد و هم خجالت‌آور. مربی سابق اورتون دوست دارد مروانه فلینی و لیتون بینز را به یونایتد بیاورد، اما هیئت مدیره یونایتد دوست دارند به دنبال نام‌های هالیوودی و بزرگ باشند. مویس گفت که ممکن است تلاش برای خرید فابرگاس به‌زودی به پایان برسد. او می‌خواست سطح توقعات هواداران را پایین بیاورد.

در این میان نقش اساسی ژوزه مورینیو را نباید فراموش کرد. مربی جدید چلسی به مقامات باشگاه، از جمله رومن آبراموویچ گفته که رونی هدف شماره یک او در تابستان است. آقای خاص تمام تلاشش را می‌کند که رونی را به چلسی ببرد.

او حس می‌کند سرعت و قدرت رونی باعث می‌شود او بتواند به‌خوبی در سیستم 1-3-2-4 چلسی جا بیفتد؛ سیتمی که مورینیو در گذشته با آن عالی نتیجه گرفته. رونی می‌تواند در کنار اسکار و ادن آزار نقطه محوری تیم جدید مربی پرتغالی شود.

اوضاع فعلی توفانی را برانگیخته که می‌تواند در نهایت به سود همه طرف‌ها باشد؛ رونی از یونایتد برود، یونایتد مهاجمش را بفروشد و پول به دست بیاورد، و چلسی هم به بازیکنی که می‌خواهد برسد. اما همه می‌خواهند توفان را به سمت خود بکشند و از آن سود بیشتری داشته باشند. ملاقات مویس و رونی گام بعدی در اتفاقات پیش رو است. مورینیو صبر خواهد کرد تا ببیند چه می‌شود. شطرنجی چندین میلیون پوندی در راه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, ] [ 13:38 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9511
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12516
بازدید ماه : 12428
بازدید کل : 417174
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1