كريستيانو - بيل ،‌ كپي برابر اصل
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

كريستيانو و بيل انگار دو بازيكن هم نسل هستند . با اين كه در دو مكان متفاوت متولد شده اند اما قالب و شكل يكساني دارند . هر دو 186 سانتي متر قد دارند ، وزنشان و ساختمان بدنشان هم مشابه است . اگر يك تفاوت ريز نداشتند ،‌مي شد دقيقا مجسمه شان را از روي همديگر ساخت : كريستيانو راست پاست و بيل چپ پا . در حقيقت اين دو را مي توان آينده همديگر دانست . 
هر دو برچسب بادپا بودن روي خودشان دارند . گردن هاي كشيده قدرتمند ، هماهنگ شدن با پست هاي جديد و حركات فنرگونه مشخصه هايكلي انها هستند . اما سه ويژگي بيل و كريستيانو را مي توان كليدي دانست : شتاب انفجاري ، گامهاي بلند و شوت هاي چكشي . هر دو تكنيك بالايي دارند كه با توجه به اين كه ريزجثه نيستند و دريبل هايشان بيشتر قدرتي است تا تكنيكي ، قابل تامل است . اگر لازم باشد ، آنها مي دانند كه چطور ترمز بگيرند ، با پايشان حركت بزنند و كاري كنند كه توپ محو شود . 
در حالي كه كريستيانو صرفا به مدل و رنگ موهايش اهميت مي دهد ، حقيقت اين است كه گرت كلا شكل بدني خود را عوض كرده است . اين اتفاق هم بيشتر به خاطر زيبايي شناسي بود تا نياز . يك روز تصميم گرفت كه گوش هايش را به عقب بكشد . اين طور كه به نظر مي رسد هر دويشان به زودي د رخط حمله رئال قرار مي گيرند . دو تيغ بران يا شايد هم يك شمشير دولبه . 
مسلما حضور هر دوي آنها در رئال را مي توان به فال نيك گرفت . به خصوص در ضربات كاشته . ستاره پرتغالي با پاي راست كاشته هاي ويرانگر مي زند و ستاره ولزي با پاي چپ و كسي جلودارشان نخواهد بود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11:12 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9410
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12415
بازدید ماه : 12327
بازدید کل : 417073
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1