رئال مادريد و تاتنهام براي گرت بيل به توافق رسيدند .
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 رئال مادريد و تاتنهام براي گرت بيل به توافق رسيدند . پس از مذاكرات سخت ميان دو باشگاه ، اين انتقال با 120 ميليون يورو نهايي شده است . البته احتمال دارد كه رئال با ورود بازيكناني مثل كوئنت رائو و دي ماريا و حتي موراتا از قيمت معامله بكاهد .

 

 البته نظر فعلي رئال با فروش موراتا در تضاد است و نمي خواهد اين محصول آكادمي را وارد مذاكره كند هر چند كه ويالش بواس اصرار دارد . در حال حاضر به خواست له وي اين انتقال به طور رسمي اعلام نمي شود . مدير تاتنهام از رئال زمان خواسته تا فعلا دو ، سه خريد براي تيمش را نهايي كند . اولي سولدادو خواهد بود . تاتنهام و والنسيا به توافق رسيده اند . 

لوئيز سوارز دومين نامي است كه مطرح شده است . آنها با ليورپول مذاكره خواهند كرد هر چند كه مي دانند آرسنال هم اين بازيكن را مي خواهد . پس از آن است كه رئال خريد بيل را نهايي مي كند . مذاكرات خيلي جدي پيگيري مي شود . له وي شخصا اين مذاكرات را تحت كنترل داشت .

 از طرف رئال هم خوزه آنخل سانچز صحبت مي كرد اما پرز كاملا از اوضاع خبر داشت . اصرار خود بازيكن 24 ساله در توافقات نقشي كليدي داشت و حتي پيشنهاد افزايش دستمزدش در تاتنهام را هم رد كرد . بيل حاضر نشد در طول آسيايي با توجيه مصدوميت بازي كند و والدينش هم از له وي خواستند كه اجازه رفتنش را بدهد .

 له وي تنها بود و چاره اي به جز رضايت نمي ديد . نمايندگانش سعي كردند كه بهترين معامله را جور كنند و ويلاش بواس نيز مي خواست كه زودتر ماجرا حل شود . او مي خواست كه با پول فروش بيل ، پول خريدها جور شود . امروز يا فردا تصميم گرفته مي شود كه آيا اين بازيكن به موناكو برود تا در بازي شنبه حاضر شود يا خير . خود بيل ديگ رنمي خواهد پيراهن تاتنهام را بپوشد و ترجيح مي دهد كه در لندن بماند و تنها تمرين كند .



نظرات شما عزیزان:

ارشیا
ساعت11:39---10 مرداد 1392
سلام داداش دلم برات تنگ شده
آپ سسک فابرگاسم
نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11:15 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8314
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11319
بازدید ماه : 11231
بازدید کل : 415977
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1