گلن هادل: بیل آماده انتقال به رئال نیست؛دو سال دیگر زمان ایده آلی برای این انتقال است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گلن هادل: بیل آماده انتقال به رئال نیست؛دو سال دیگر زمان ایده آلی برای این انتقال است

بازیکن و سرمربی سابق تاتنهام براین باور است که بیل برای تطبیق با لیگ فوتبال اسپانیا به زمان نیاز داردو این او را با دردسرهای جدیدی مواجه خواهد کرد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - گلن هادل بازیکن و سرمربی سابق تاتنهام به گرث بیل توصیه کرده تا در وایت هارت لین بماند و در مقابل پیشنهاد جنجالی رئال مادرید مقاومت کند.

سران باشگاه رئال مادرید که در سال 2009 با پیشنهادی 93.9 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو را از منچستریونایتد به خدمت گرفته بودند حالا با پیشنهادی 114.2 میلیون یورویی به دنبال بیل هستند وشنیده می شود که مذاکرات میان سران دو باشگاه آغاز و توافقاتی نیز حاصل شده است.

دراین میان هادل که سابقه بازی کردن در تاتنهام را دارد و مدتی نیز سرمربی این تیم بوده، تمایل دارد تا بیل در تاتنهام بماند و معتقد است که الان خیلی زود است که او بخواهد از لیگ انگلیس جدا شود.

او در صحبت هایی به تاک سپورت گفت:«تصمیم سختی است ولی اگر راجع به خود بیل صحبت می کنید، من شخصا به او توصیه می کنم که بماند. من معتقدم که او هنوز آمادگی جدایی از لیگ انگلیس را ندارد. او سال فوق العاده ای را پشت سرگذاشته . بعید می دانم که او آمادگی آن را داشته باشد که بتواند برای رئال به میدان برود. »

هادل به شدت تحت تاثیر عملکرد خوب و باثبات بیل در فصول اخیر است ولی معتقد است که برای تطبیق یابی با فوتبال اسپانیا شرایط سختی خواهد داشت:« یک بحث، بحث تعریف استانداردهاست .او باید این استانداردها و ثاتش را حفظ کند.او در هر بازی تیمش از 10، نمره 9 را می گیرد و برخی از گلهایش واقعا تماشایی است. هواداران رئال هم دوست دارندتا او را در کنار رونالدو در یک تیم ببینند. ولی وقتی به خارج می روی، برای 4 ، 5 یا شش ماه اول کار سختی داری تا به شرایط آرمانی ات بازگردی و اگر خانواده ات درکنارت نباشند، مشکلات متعددی برایت پیش می آید. من حس می کنم که شاید او به خاطر دلایل اشتباهی تصمیم به رفتن گرفته است.اگر به خاطر مسائل فوتبالی بخواهد برود، من فکر میکنم که شاید یک یا دو سال دیگرزمان بهتری برای جدایی باشد.»

بیل 41 بازی ملی برای تیم ملی ولزبرگزار کرده و شش سال پیش از ساوثهمپتون به تاتنهام پیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, ] [ 14:32 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7934
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10939
بازدید ماه : 10851
بازدید کل : 415597
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1