ریبری: تغییرات در بایرن، شکست دادنمان را سخت تر نموده؛ اگر مثل قبل بودیم حریفان دستمان را می خواندند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ریبری: تغییرات در بایرن، شکست دادنمان را سخت تر نموده؛ اگر مثل قبل بودیم حریفان دستمان را می خواندند

ستاره 30 ساله بایرن یکی از بازیکنان کلیدی تیم یوپ هاینکس در کسب قهرمانی سه گانه در فصل قبل بود.او براین باور است که سیستم جدید گواردیولا تیم را موفق تر از قبل خواهد نمود.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - فرانک ریبری بال فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرده که تصمیمات گواردیولا برای تغییر تاکتیکی در بایرن، این تیم را قوی تر از قبل خواهد نمود.

بایرن زیرنظر یوپ هاینکس معمولا با سیستم 1-3-2-4 به میدان می رفت و فصل گذشته با همین سیستم قهرمان بوندس لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان شد.اما پپ گواردیولا در سوپرکاپ آلمان در سیگنال ایدونا پارک تیمش را با سیستم 1-4-1-4 به میدان فرستاد و بایرن دراین بازی با نتیجه 2-4 مغلوب حریف شد. حالا ریبری براین باور است که بایرن در نهایت از حریفانش پیشی خواهد گرفت.

ریبری در صحبت هایی به وب سایت بوندس لیگا گفت:« فصل گذشته ما تمام جام های ممکن را فتح کردیم و اگر تغییراتی در تیممان اعمال نمی کردیم، حریفان می توانستند دست ما را بخوانند ولی سیستم جدید باعث می شود که خواندن بازی ما سخت تر شود. ما می توانیم درمیانه های بازی در تاکتیک هایمان تغییر ایجاد کنیم و یا جا و پست برخی از بازیکنان را کمی تغییر دهیم تا حریف را به دردسر بیندازیم.»

درحالی که قهرمانی در بوندس لیگا دراولویت اول باواریایی هاست، ریبری براین باور است که نمایشی قوی در لیگ قهرمانان اروپا هم فوق العاده خواهد بود.

او ادامه داد:« تجربه ای فراموش نشدنی بود.بعد از قهرمانی، من در جریان تعطیلات، هرروز صبح با شادی از خواب بیدار می شدم و فقط به قهرمانی مان در لیگ قهرمانان اروپا فکر می کردم. تعطیلات تنها برای پر کردن باطری ههایمان بود. همه ما کاملا می دانیم که تمام تیم هایی که مقابل آنها قرار خواهیم گرفت بیشتر از قبل تلاش خواهند کرد تا ما را شکست دهند. چون چه حسی بهتر از شکست دادن قهرمان سه گانه فصل قبل وجوددارد؟»

ریبری ادامه داد:« ما می خواهیم دوباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بشویم. این اولویت ماست. برای نشان دادن اینکه چه تیمی درصدر فوتبال آلمان است باید این کار را بکنیم. به علاوه باید تلاش کنیم تا دوباره در لیگ قهرمانان اروپا هم به دورترین جایگاه ممکن برسیم.»

بایرن روز 9 آگوست در اولین بازی اش در فصل جدید بوندس لیگا مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ قرار خواهد گرفت.

ریبری در شش فصل حضورش در بایرن در 237 بازی برای این تیم به میدان رفته و 80 گل به ثمر رسانده.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, ] [ 14:35 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5648
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8653
بازدید ماه : 8565
بازدید کل : 413311
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1