بالا و پائین پریدن زونیگا برای اعلام ماندنش در ناپولی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

بالا و پائین پریدن زونیگا برای اعلام ماندنش در ناپولی

هواداران ناپولی روشی جدید برای اعلام وفاداری و ماندن و یا رفتن در تیم باشگاهی شان از بازیکن تیمشان انتخاب کردند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - خوان کامیلو زونیگا، ستاره کلمبیایی باشگاه ناپولی این روزها به شدت زیر ذره بین سران باشگاه یوونتوس قرار دارد. حالا او به خواسته هواداران ناپولی با شیوه عجیبی از ماندن در این تیم خبر داده و تائید کرده که با وجود انتشار اخباری مبنی بر احتمال جدایی او از ناپولی و پیوستنش به یووه در تیم بنیتس خواهد ماند.

این ستاره کلمبیایی در جریان بازی دوستانه تیمش مقابل گالاتاسرای که با برد 1-3 ناپولی همراه بود، این را به هواداران تیمش اعلام کرد ؛ ولی بدون آنکه کلامی برزبان آورده باشد... بالا و پائین پریدن زونیگا دراین بازی کافی بود تا به شدت تمام هواداران حاضر در ورزشگاه سن پائولو قرار بگیرد و پیغامش را به هواداران منتقل کند. حالا دیگر از او به عنوان یکی از اسطوره های باشگاه یاد می شود.

هواداران ناپولی در جریان این بازی یک صدا ترانه ای با این مضمون می خواندند:« کسی که بالا و پائین نپرد، مال یووه است» و بدین ترتیب از این بازیکن جوان کلمبیایی می خواستند تا برای اثبات ماندنش در جمع آبی آسمانی پوش ها بالا و پائین بپرد تا خیال آنها را راحت کند. و این بازیکن کلمبیایی هم با این کار از وفاداری اش به ناپولی خبر داد.

شنیده می شود که علاوه بر یوونتوس کنته، والتر ماتزاری سرمربی جدید اینتر هم تمایل زیادی دارد تا این بازیکن جوان را به تیمش ببرد. البته سران ناپولی هیچ تمایلی به جدایی ستاره هایشان ندارند؛ چرا که آنها باید امسال در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور یابند و از همین رو هم در بازار نقل و انتقالات تابستانی به خوبی به تجدید قوا پرداخته اند و بازیکنان مدنظر رافا بنیتس، سرمربی اسپانیایی شان را جذب کرده و ستاره هایی مثل په په رینا، گونسالو ایگواین، رائول آلبیول و... را به ناپل منتقل نموده اند.

بعد از بالا و پائین پریدن های زونیگا، هواداران حاضر در ورزشگاه سن پائولو به آرامش رسیده و بعد از تشویق او، به تماشای بازی نشستند؛ چرا که دیگر مطمئن بودند که او در تیمشان ماندگار خواهد بود. در جریان این بازی دوستانه زونیگا نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشت و درمیانه میدان یک بازی جادویی انجام می دادو با پاسهایی که میان او و اینسیگنه رد و بدل می شد، ناپولی حرکات روبه جلوی خوبی را استارت می زد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, ] [ 14:42 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7388
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10393
بازدید ماه : 10305
بازدید کل : 415051
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1